Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Vilfred Willyx 22/10 2008 21:13

Hej .
Vil høre om i kan guide mig lidt ind på hvad snowboard /binfinger/støvler
Jeg skal købe skal siges at jeg ikke har prøvet snowboard før men er 100% instilet på at det skal prøves ,startede på ski sidste år uger på ski 2 det går forrygene røde og sorte løjper klares uden besvær ,nu er jeg kommet dertil hvor jeg vil prøve snowboard og jeg vil ha mit eget udstyr
har set lidt omkring men det er en jungle max pris 4500 inc støvler bindinger måske 5000 kr skal udelukende bruges på pisterne når jeg bliver bedere måske park
hvad kan i anbefale
mvh.vildting

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Jonas 22/10 2008 22:42

Sv: snowboard

Hey Vilfred,

Sidste år købte jeg mit første sæt og kan klart anbefale at tage rundt i et par butikker og forhøre dem om at købe det samlede som sæt, jeg valgte at købe mit sæt i butikken bobbys, der syntes jeg at jeg fik mest for pengene, både i form af service og produkt.

Christian Olesen 23/10 2008 00:20

Sv: snowboard

Hej Vilfred

Ang. snowboard ville jeg bestemt vente med at købe indtil du har set om det er noget for dig. Jeg står selv ski og snowboard men hælder mest til ski, (har også begge dele stående og er glad for det men det er begrænset hvor meget mit board bliver brugt) men som sagt prøv inden du køber, i mange butikker syd på kan du prøvekører boardet inden du smider alt for mange penge efter et som du måske ikke bliver glad for.
men hvis du har bestemt dig for at købe så undersøg BATALEON EVIL TWIN eller BATALEON GOLIATH de laver super fede boards. de har en speciel forstærkning i begge ender som gør at de er super fede at kører.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen