Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Pajko 16/01 2008 13:49
Hej.!
Jeg har haft et board i lang tid. jeg har været fuldt ud tilfreds med det indtil jeg gerne vil udskifte det nu.!
Dog fanger jeg mig selv i at ikke at vide noget som helst om hvilken længe, størrelse osv.
Jeg vejer 80 kilo plus og minus hehe. jeg er ca 1.82 plus og minus hehe.
jeg søger et board som er flexibelt til park og off men stadig har hårdheden til lidt pist.
Jeg ønsker ikke at I finder et board til mig, men jeg ville gerne have jeres hjælp til at finde ud af hvad nummre som 148, 151 og 154 er for noget og hvad jeg skal lede efter til min vægt/størrelse.
På forhånd tak.
Christian 16/01 2008 17:24
Sv: Snowboard
Hvis du er fuldt ud tilfreds med det du har nu, synes jeg du skal skrive hvilket board du har, så er det jo let at hjælpe dig med et bedre board :)
Pajko 16/01 2008 23:10
hehe det var nu ikke det jeg mente..! jeg har et ældre nitro bræt.!
Men jeg søger et nyt.. og jeg har ledt lidt osv, det jeg bare skal finde ud af er angående størrelserne? hvad indikere 151 osv osv og hvad har det med min vægt/højde at gøre..!
Bugge T 16/01 2008 23:54
Generelt - jo højere du er og jo tungere du er, jo længere board ..
151 indikerer at boardet er 151 cm langt ;) !
Jeg vil anbefale længde 156 (måske længere)
Jeg har personligt rigtig ode erfaringer med Burton Custom, men det er et relativt dyrt - det lever dog op til dine krav!
En billigere model er Clash, som stadig er et godt, men temmelig billigt board. Der imellem ligger klassikeren Dominant, som er et mere udpræget parkbord end de to andre ..
Jesper 17/01 2008 20:16
Bugge har meget rart i hvad han skriver. Du ligger lige på vippen til 156. jeg ville snuppe snuppe 156 hvis du mest i park, men offpist så det 159 el 160 forskelligt fra burton til flow osv...
håber det hjalp lidt