Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jan Truelsen 16/02 2012 17:54
Hej derude.
Jeg overvejer at købe et par snowblades, er der nogen derude der har nogen erfaring med dette?
Jeg er en rimelig habil skiløber, men syntes det er en smugle ubehagelig at følge ungerne ind mellem træerne med min normale ski. Så søger et par ski der er lidt nemmere at arbejde med inde mellem træere i siden af pisten, nogen gode råd? Mvh Jan
Alberte 21/02 2012 15:50
Sv: Snowblades
Hej Jan.
jeg har selv stået på snowblades i ny og næ. god ide til de små stier hvis man skal holde styr på ungerne.
men primært vil jeg kun anbefale snowblades til sjov og spass og til en masse leg på offpisterne.
Lise Nørskov 23/02 2012 12:00
Sv: Snowblades
Hej!
Min mand kører primært på snowblades. Han har prøvet en del forskellige længder (lejede). Da han så besluttede sig for at købe nogle selv, vidste han også hvilke der opfylder hans krav bedst.
Derfor vil jeg anbefale at købe nogle der er 120 cm, frem for 99 cm, da de korte let ryger igennem den dybe sne ude i offpisten og derved bliver umulige at styre. Derudover er der rigtige bindinger på 120 cm snowblades og dette er en fordel i forhold til hvis du falder. Hvorimod på 99 cm er der faste bindinger, dvs. at du ikke kan vride foden ud og derved har større risiko for skader!
Håber dette svar kunne bruges til noget!
Mvh Lise.