Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anders 21/02 2016 20:31
Hejsa.
Jeg ved at der er lidt delte meninger om snow blades men here goes. Jeg kører normalt carving som de fleste andre men overvejer et par snow blades da de fylder mindre. Hvordan er de at køre på rent teknisk i forhold til et par carving?
Jakob Gadegaard 26/02 2016 13:36
Sv: Snow Blades
Vi har et par snowblades som vi er rigtig glade for. De er superideelle når man f.eks kører sammen med børn fordi de er nemme at dreje og køre baglæns på og fordi de er så korte komme de ikke i karambolage med børnenes ski. Ulempen er at de kører sindsygt langsomt sammenlignet med almindelige ski, fordi de er så korte som de. Så forvent ikke at man kan følges med en gruppe der kører på almindelige ski. Til gengæld er de et sjovt supplement/afveksling når man vil lære at lave tricks
/Gadegaard
Anders 27/02 2016 16:27
Når du siger langsomt hvor på skalaen snakker vi så? :)
Christian Rasmussen 13/07 2016 15:28
Hej, jeg synes også det er utrolig sjovt at køre på. Men ja som sagt, de er langsomme, eller du kan godt køre stærkt på dem. Det er bare ikke behageligt, og du bruger mange kræfter på det :)
Den bedste kombination er at skrifte lidt imellem ski og snowblades. Det har jeg tit gjort.