Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Kaj 17/12 2009 18:29
Er der nogen som kunne tænke sig,at komme med på en skiweekend, til Kongsberg skicenter i Norge, midt i januar måned, turen er købt og betalt, jeg har plads til en eller to personer. Jeg selv er af den ældre årgang, men det må meget gerne være yngre personer, som er intereseret, jeg har muligvis selv en yngre person med. Vi er begge fra nordjylland.
Hilsen Kaj
Kaj 24/12 2009 09:49
Sv: Skiweekend
Haj Danny
Ja, du kan godt have dit eget skiudstyr med, da turen foregår i min bil. De 1000.00 kr. dækker transport i min bil (fra min hjemmeadresse i Arden) færgeoverfart og ophold i røgfri lejlighed på skicenteret, altså ingen ekstra udgifter, andet end det du selv vil bruge på dig selv. Jo liftkort skal du selv betale, det koster 860.00 kr. for tre dage, minus 20% Color Line rabat. Er der noget du ikke har fået svar på, så spørg igen.
Mvh Kaj
PS: Vil gerne have scar snarest.
Danny Braarup 24/12 2009 15:52
Hej Kaj.
Hvad tid er der færge afgang om fredagen og om søndagen og ca.ankomst og afgang fra skicentret?
Med venlig jule hilsen Danny
Kaj 25/12 2009 10:30
Udrejsen er fredsg morgen 02.00 og hjemrejsen er søndag 22.15 med ankomst Hirtshals ca. 02.00 mandag morgen. Mvh Kaj
Danny Braarup 25/12 2009 12:40
Hej kaj jeg vil gerne med. Skriv til min mail adr. med telf. nr. så kan vi bedre få talt om detaljerne
Med venlig hilsen Danny.
Henrik 20/12 2009 21:08
Hej Kaj
Jeg kunne godt være interesseret. Regner med at skulle på en "rigtig" skiferie senere, men vil da godt varme op i Sverige. Kender dog ikke til Kongsberg. Er 42 år så spørgsmålet er jo bare om jeg er en yngre eller ældre person. :-)
Har du mere info ?
Kh Henrik
Kaj 21/12 2009 09:32
Hej Henrik
Dette er også en slags opvarmningstur for mig,det vil være helt fint, hvis du kunne tænke dig at være med på turen, jeg selv er 60 år og har muligvis en med på 23 år. Det er 3 hele dage på ski, fra 9.00 til 21.00 hver dag, fredag den 15. lørdag den 16. og søndag den 17. januar. Turen er med Color Line fra Hirtshals til larvik i Norge. Turen kan gøres for 1000.oo kr. pr. person, plus liftkort og evt. skileje, også ca. 1000.00 kr. Skriv en mail hvis du, eller andre er intereseret. Mvh Kaj
Kaj 21/12 2009 12:20
Hej Henrik
Glemte at sige, selvfølgelig er løjperne ikke som i alperne, der er heller ikke så mange af dem, men til en skiweekend er de ok. Håber heller ikke du synes jeg er for gammel at tage af sted med, synes selv jeg har det helt fint med yngre personer, for at blive i det sprog, er selv i god fysisk form, kører på mountainbike i Rold skov til hverdag, håber vi kan lave en aftale. Mvh Kaj
Danny Braarup 23/12 2009 23:15
Hej Kaj. Er mugligvis intereseret, hvordan med transport udover færgen, kan det lade sig gøre at tage ski med og hvad skal de 1000kr dække ?
Mvh Danny.