Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Louise 19/02 2009 18:11
hej alle
jeg har 2 ladser ledig til en tur til sankt joahnn i østrig, med afrejse d. 27 feb om aftenen og hjemkomst d. 7 marts.
turen koster 5250 og er inkl. transport, hotel, morgenmad, aftensmad og liftkort.
hotellet vi skal bo på er et dansk par der ejer det.
vi er en større gruppe der skal afsted med flere personer herinde fra, så det er ikke alle der kender hinanden, så rejser du alene er der andre i samme sko som dig :)
vi er også blandet i alder og erfaring inden for skiløb så der er oget til alle.
kontakt mig på 26399955 for mere info.
mange hilsner louise
Ingrid Vest 19/02 2009 19:48
Sv: skitur uge 10 :)
Det kunne måske være interessant. Men vil gerne vide hvilken transportform det er?
Hilsen Ingrid
Louise 19/02 2009 20:50
hej ingrid
det er med bus og det er min far og hans kammerat der skal kører :)
hilsen louise
Chile01 22/02 2009 13:59
Hej
Kan du give lidt flere informationer mm, bus - sidde plads?
såsom hvormange, alders grupper,hotel standard,beliggendehed, ect
kunne godt være interesseret,
Louise 23/02 2009 00:09
hej
det kan du tro :)
vi er 30 pers i bussen, hvor der er plads til 50 pers, så derer rigeligt med plads.
alderen er meget blandet, der er en enkelt med på 13 år, en på 16 og ellers er folk i slutningen af 20'erne, men der er også en del med i 40'erne og et par enkelte der er ældre. så det er meget meget blandet.
hotellet hedder Pension Tyrol og ejes af: Ilse og Johnny Teilersgaard, andet ved jeg ik lige om det, men det skulle ligge tæt på pister osv.
du er velkommen til at ringe til mig for mere info eller hvis du har nogle spørgsmål. 26399955.
Der er stadig en enkelt plads tilbage.
hilsen louise