Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Peter Halgadal 18/08 2011 01:01
Hej alle skiløbere
Da vinteren og sæsonen ikke så lang væk længere, vil jeg gerne ud og finde noget nyt skitøj da mit gamle er for småt, og jeg gerne vil have noget der siger bam, her kommer jeg.
Sidste år fandt jeg en del gode hjemmesider, heriblandt nogle fra europa som var markant billigere end i dk.
Så kan i anbefale nogle hjemmesider med stort udvalg.
Mit krav er at de skal befinde sig i europa eller dk. Hvis de er i usa er der bare risiko for varene bliver snuppet i tolden.
Håber i kan anbefale nogle gode sider
Rasmus Skov Jensen 18/08 2011 09:29
Sv: Skitøj
Hej
Her på siden er der store nedsættelser på en del varer pt.:
http://www.skisport.dk/skishop/skijakker-og-skisaet-herrer/?sortering=spar
http://www.skisport.dk/skishop/skijakker-og-skisaet-dame/?sortering=spar
så det er da en start, og så får du dansk reklamationsret etc.
/Rasmus
Jool 18/08 2011 10:41
Helt ærlig Rasmus, så kan du da ikke mene at jeres skishop har noget skitøj der siger dam, i har ikke skiftet modeler de sidste 5 år, og selv jeg der snart bliver 60 år syntes at jeres tøj til herrer er noget af det mest kedelige der findes, jeg kan godt forstå at du gerne vil sælge noget, men der er også tidspunkter hvor man skal være klog nok, til at holde sig tilbage eller evt. henvise til sider hvor de har det som der forespørges på. husk din opgave det er at sidens kvalitative nieveu holdes, ellers finder sidens læsere andre steder at søge sammen for at snakke om skiløb og udstyr
hilsen jool
Rasmus Skov Jensen 18/08 2011 10:52
Hej Jool
Tak for indspark, desværre har du ikke helt ret i alt hvad du skriver om Skisport.dk. Faktisk findes der ingen modeller der er 5 år gamle, for det er ikke samme leverandør som for 5 år siden. De nye kollektioner kommer på indenfor de næste måneder.
Der kommer bl.a. Billabong og Lasse Kjus i sortiment, til den kommende sæson.
Indspark er noteret, men faktuelt er det desværre forkert at varerne er 5 år gamle. Men smag og behag er forskellig, vi lytter naturligvis.
Der blev spurgt om billigt skitøj, jeg kom med et par forslag til spørgeren, jeg tror ikke han blev meget klogere af dit indlæg ;o)
God dag
/Rasmus
Peter Halgadal 18/08 2011 22:10
Tak Hjerholt !!
Netop den hjemmeside jeg leder efter. var lige ved at bestille noget tøj fra dem sidste år. men havde glemt deres navn nu i år
Jeppe 15/09 2011 14:14
Jeg kan stærkt anbefale www.blue-tomato.com. Butikken holder til i Schladming i Østrig, men fungerer suverænt over nettet.
Har selv bestilt derfra en 3-4 gange.
Kæmpe udvalg og gode priser - bare bestil løs. :)