Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Benjamin Boragh 03/02 2009 21:22
Hej,
Jeg skal på skiferie til Alpe d'Huez i næste uge, og vil gerne have svar på et par ting mht. skitøj.
Først, hvilket mærke skiundertøj er det bedste, og er et sæt til fx 200,- alt for billigt? Hvordan gør det sig gældende med sokker? Hvor dyr skal en skipulli være for at være i god nok kvalitet? Mht. skijakke og bukser så er det vel ikke nødvendigt at have det nyeste nye, vel? Har I derudover en billig skibrille, som I vil anbefale?
Med venlig hilsen,
Benjamin
Lars Risom 04/02 2009 09:46
Sv: Skitøj
Mærke er for mange smag og behag. Jeg er selv vild med H/H, men Falke Spyders er også vildt lækkert.
200,- kan sagtens gå hvis du spørger mig, jeg tror at man kan få et sæt Craft som også er meget funktionelt til prisen.
Mht. pris på skipulli kan man ikke rigtig spørge på den måde, da man i mange tilfælde også betaler for brandet som for kvaliteten. Jeg har 2 fra Peak som jeg fandt på tilbud til 600,- for begge.
Og nej, skitøjet behøver bestemt ikke være det nyeste nye, bare vær sikker på at det er vind- og vandtæt.
Og hvad er en "billig" skibrille ? Sidens onlineshop tilbyder gode og billige skibriller. f.eks. Uvex Tomahawk til 299,- det er i hvert fald ordentlig kvalitet uden bling og blær.