Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
frederik 20/09 2005 21:47
Jeg er den lykkelige ejer af et par lange skistøvler jeg købte sidste sæson. Støvlerne er i midlertid for smalle, hvilke muligheder eksisterer der for at få dem udvidet/udhulet etc. og hvad koster et sådan indgreb? kan det anbefales?
Caver 20/09 2005 21:54
Sv: skistøvler
Uden at være ekspert på området, vil jeg sige at det kommer an på hvor de er for smalle, og hvor stort et område det er. Hvis det er hele støvlens længde, tvivler jeg på at der er noget at gøre. Men tag dem med ind i 540 shoppen i københavn (hvis du altså ikke bor for langt væk).
Held og lykke
Mr_Flatspin 25/09 2005 18:26
Du kan få dem Blokket, altså lavet større, både i længden og bredden. Du kan udvide dem 5-7mm. i bredden ved at opvarme plastikken og derved skabe mere plads i støvlen. Snak med din lokale Surf & ski eller tag ind i fivefourty. Ved ikke hvor meget det koster, men en del kunne man forestille sig!
csiszar 25/09 2005 19:45
hejsa
Uhhhhhh lange støvler er generalt til smalle fødder så med medmindre som de andre nævner er "ganske" lidt så skal du nok - desværre - måske kikke efetr andre støvler
Nordica er til bredere fødder
men tage dem med ud over dem der nævnes er snowfun i Roskilde også et godt sted at gå hen (jeg ville gå derhen)
har du købt dem i DK - hvis ja, så gå hen og brok dig og sig at du blev fortalt at de passede - de butikker der nævnes her (skishop, snowfun pistase ski, 540) har alle pas'nings garanti... sig evt i den butik hvor du købte dem at det er ordentlig service med sådan noget .... vær' opfindsom måske bytter de dem eller tilpasser dem uden beregning
tine 06/10 2005 21:41
Hej
der er ingen tvivl. Du skal tage til snowfun i roskilde. Det er det eneste sted i danmark du kan få den service og de ydelser du har brug for. Jeg er sikker på de kan hjælpe dig, de har udstyret og ekspertisen og det fås ikke bedre andre steder. -Og nej jeg er ikke en sælger fra Snowfun, blot en rutineret konkurrenceskiløber.
God fornøjelse ;)