Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Tommy 13/10 2009 17:25
Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal have nye skistøvler hvor skal jeg gå hen at købe dem, gerne et sted med god service og på SJ.
- på forhånd TAK - Tommy
Rasmus Skov Jensen 13/10 2009 17:48
Sv: skistøvler
Hej Tommy
Offline, så kunne det være Snowfun i Roskilde har et godt rygte (har ikke selv været der):
Snow Fun
Industrivej 1E
4000 Roskilde
Mvh Rasmus
Thomasdk 14/10 2009 10:08
Sv: skistøvler
Var der i sidste måned. De tager dig op på en glasplade og analyserer hvordan du står på dine fødder, det er det som er kernen i det hele. Og så finder i noget der sidder ordenligt derfra.
Super betjening, og de kunne svare på alt, trods jeg havde en masse at spørge om.
Jeg var igennem 4 støvler før jeg fik noget der sad ordenligt, og jeg ofrede så også en støbt indlægssål. 100% perfekt.
Er ved at køre dem til hos indoorski nu, de sidder perfekt med helt tynde strømper.
Min kæreste fik efter 2 forsøg en nuser tøsestøvle lige i hendes smag, som sidder helt vildt godt med en god stivhed. Begge par blev varmet og tilpasset.
Og nårh ja så fik vi lige 25% rabat da der var udsalg.
De brugte ialt 2 timer på os, og jeg har aldrig før oplevet så god service i den kaliber.
Tag derud - NU - før sæsonen rigtigt starter, der kommer nemlig rigtigt mange mennesker og sidder i kø.