Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Lasse 12/01 2009 00:33
Hej,
Jeg skal på ski i påsken, jeg har et par carving ski, men mangler et par støvler - så enten skal jeg leje eller købe.
Jeg har været på skiferie i alt 5 gange - dog var de fleste som barn, jeg er nu 33.
Umidbart har jeg mest lyst til at købe, men hvor bør jeg købe dem? Når jeg er i Canazei i påsken eller inden jeg kommer derned?
Jeg vil jo gerne have nogle super støvler til næsten ingen penge :) - Kan man forvente at de har støvler på tilbud til den tid i canazei, eller har sådan noget bare en fast pris der?
... og hvad skal jeg dog kigge efter når jeg køber?
- Lasse
Asbjørn Nissen 15/01 2009 16:03
Sv: Skistøvler
Jeg vil stærkt fraråde at du tager afsted uden støvler medmindre du har tænkt dig at afsætte hele dagen til at kigge på dem. For støvlekøbet er det vigtigste!!
De skal passe til foden så du bliver glad for dem det er ikke en proces der skal være forjaget af du skal til og ud på ski. Det er rigtigt at man kan være pris heldig med nogle ski og støvle køb i alperne, men forskellen i dag er meget lille f.eks. nautic i Herning er meget billig på deres udsalg. Jeg købte et par til mig selv og kæresten forige år og da jeg var afsted i påsken sidste år kostede samme to par støvler ca. 150 euro mere end vi havde givet på de samme to slags støvler. Påsken falder sent i år så hold øje med udsalg sidst i febuar og marts
Morten TP 22/01 2009 22:46
Sv: Skistøvler
Hej Lasse
Tag forbi snowfun i roskilde www.snowfun.dk
det vigtigste for dit skiløb er en støvle der sidder godt på foden. hvis du har spørgsmål så skriv