Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Morten 18/12 2006 16:48
Jeg går og overvejer at købe mine egne støvler, men vil jo gerne købe noget, der duer. Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaringer. Har overvejet at købe nogle, hvor indlægget bliver fodformet, men de er jo ret dyre. Derfor håber jeg, at nogle andre vil give mig et godt råd eller to.
Kim 18/12 2006 20:18
Sv: skistøvler
køb billig skitøj og ski....men dine støvler er det vigtigste for optimal skiglæde og køb dem der sidder bedst på dine fødder uanset pris og køb dem der hvor de har personale der ved hvad de har med at gøre....
taler af erfaring
mvh kim
Jakob 18/12 2006 21:12
Jeg er helt klart enig med kim
støvlerner er det vigtigste
Thomas 19/12 2006 09:12
Jeg har i mange år kørt med "dårlige" skistøvler. Da jeg endelig tog mig sammen og fik købt et par nye med såler og hele molevitten, så var det som om at jeg ikke "brugte tid" på mine støvler længere. Det kan anbefales at få lavet såler og varmet støvler og det hele, -det er ganske sikkert.
Jeg tog ind til 540 shop i Kbh, købte støvler, fik dem varmet op og tilpasset. Samtidig har jeg fået lavet en sål helt efter mine fødders udformning derinde. Efter at have prøvet resultatet fra 540 shop, kan det kun irritere mig at jeg ikke fik gjort det noget før.
Held og lykke.
Anders 19/12 2006 11:49
Hej kan kun anbefale at tage til Roskilde Snowfun er en af Europas bedste til skistøvler har selv købt der og har haft problemer med de støvler. Hvis der skulle være problemer tager man bare tilbage og de løster problemet prisen er god men forvent at stå i kø god service tager tid.