Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Connie 12/11 2013 21:24
Hej skiglade!
Vi har plads til 4-5 glade skiere, der gerne vil med på skisafari i de Franske Alper. Inlogering er i et privat chalet midt i et stort område, hvor vi skal ud at stå på ski i et forskelligt område hver dag. Områderne er :
Paradiski, Les Arcs og La Plagne, Tignes og Val D'Isere, La Rosiere og St. Foy. Pris er inkl. alt: transfer fra/til Geneve, good mad og vin (morgenmad, eftermiddagskaffe og kage, 4 retters aftensmad), liftpas og transport til de nævnte skiområder. Alt dette for kun 5.500.00 d. kr. Ingen madlavning, opvask eller rengøring. Sengetøj og linned inkl. Skiguiding er også inkl.
mvh
Connie
Flemming 14/11 2013 09:40
Sv: Skisafari uge 6 fra søndag d. 2. Feb. 2013
Det lydder meget interessant!
Jeg er en habil skiløber med en 15 års erfaring. Har stået på ski tidligere i Tignes/valdisere og Valthorens.
Hvordan arrangere i transport fra DK til Geneve?
Venlig hilsen Flemming
Connie 14/11 2013 12:38
Hej Flemming
Man kan flyve fra Danmark til Geneve til rimelige priser eller det er også muligt at køre med tog, men det er mere tidskrævende og mere dyrt. Det er meningen at man selv arrangerer det, men resten er med i prisen og vil blive arrangeret af os. Når man tænker på hvad der er inkl. i prisen er det jo et godt tilbud, så vi håber at du/I er interesserede??
mvh
Connie
Hyst 14/11 2013 14:45
Hej Connie
Du kunne jo hjælpe lidt på vej ved at henvise til transfer-firma eller bus/tog. (troede egentlig at man kunne tage tog fra lufthavnen).
Kan jo være lidt uoverkommeligt, hvis man ikke kender området - det var måske ikke helt det Flemming fiskede efter - men ovenstående ville hjælpe lidt.
PS.: Flemming, lokalitenten (og værterne) egner sig meget godt til denne type skisafari, hvor forskellige skisportssteder besøges i området.
Hyst 14/11 2013 15:33
Håber dette link virker:
http://fahrplan.sbb.ch/bin/query.exe/en?seqnr=1&ident=a4.024024201.1384439058&OK#focus
til almen hjælp.
Flemming Sorensen 14/11 2013 16:43
Hvornår skal tilmelding falde senest? Jeg satster på at have hele februar fri, men det er ikke fastlagt i arbejdsplanen endnu.
Hvor I området skal i bo? Er det med direkte adgang til et af områderne, eller er det ude midt i naturen?
Hvordan ser dagsprogrammet ud for turene? Jeg tænker på om det er den første på pisten indtil lifterne lukker, eller hvordan i arrangere det?
Og hvordan er alderssammensætningen? Selv er jeg 32 og rejser alene
Fandt denne meget flotte video om Les Arcs og La Plagne:
http://www.youtube.com/watch?v=umMwjZh2w1k#t=247
Tignes og Valdisere ved jeg af tidligere besøg allerede er et supersted.
Venlig hilsen Flemming
Connie 14/11 2013 18:55
Hej Flemming
Foreløbig er der mange forespørgsler, så vi må jo tage dem der kommer først.
En har booket allerede, er dansker og han er i halvtredserne og fuld af liv, og vi kan sige god for ham.
Så jeg vil foreslå dig at booke så hurtigt som muligt.
Indlogering sker på Chalet La Bas, som ligger ca. 5 min. kørsel fra liften, der kører op til Les Arcs. Chalet' et ligger midt i et stort skiområde, så der ikke er langt at køre til stationerne.
Dagsprogrammet sker altid med tidlig start og så kører man hjem når alle har fået nok.
Fint nok, at du gerne vil rejse alene, vi finder nogle andre til at tage de sidste pladser.
mvh
Connie
se på www.chalet-la-bas.dk for at se hvordan chalet'et ser ud og pistekort osv.