🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Skisafari uge 2 - hvem er 100% klar?

Niels 16/11 2009 13:48

Hej alle

Har set adskillige indlæg omkring Team Benns skisafari til Østrig i uge 2.

Er ved at undersøge om der stadig er plads - derfor vil jeg også blot høre hvor mange af jer der med 100% sikkerhed skal med / har bestilt?

Niels

Kommentarer:
Der er i alt 9 svar i denne forumtråd.

Olesen 07/01 2010 08:57

Sv: Skisafari uge 2 - hvem er 100% klar?

hej til alle som skal på skisafarie i uge 2

Så fik vi vores ferie på plads, og den skal tilbringes sammen med jer i uge 2, vi glæder os meget til at komme en tur rundt i salsburgland og prøve alle de lækker steder der skulle være der??.

er der nogle som ved om turen til zell am see om mandagen osse bringer os op på gletseren???

vi hedder marianne og jørgen og kommer fra sydfyn og er midt i halvtresserne, og er vel nok det mand kalder mellemløbere, løber blå,røde og sorte bare det ikke er "muren".

vi kører selv

hilsen sydfyn

Hans 16/12 2009 23:45

Hej Niels
Jeg er også klar, men må nok melde fra vedr. evt. at mødes på Sjælland.
Jeg kommer fra Odense og tager med tog, så for os med togrejsende bliver der jo lidt extra tid i toget og om Lørdag at mødes i.
Krydser fingre for en kanon tur, med sol, god sne og hyggeligt samvær.

Vi ses

vh. Hans

PS. er der nogen der ved om der er nok tilmeldte, så turen bliver til noget?

Hans 30/12 2009 17:51

hej
hvor god skal man være for at kunne deltage i denne tur, talte igår med en medarbejder hos team benns, og hun sagde at man skulle kunne løbe rode og sorte uden besvær og i et hvis tempo, da jeg kun er en habil mellemløber så har jeg valgt at blibe hjemme

god tur til jer

Hans 30/12 2009 18:54

hej Hans
Du har da så, snakket med en anden medarbejder end mig for ham jeg snakkede med sagde at man skulle kunne blå og rød, samt kunne gå ned af sort.
Jeg kan kun gå langsomt ned af sorte pister, så hvis jeg tager forkert, har jeg et problem, men det tror jeg ikke.
Man kan sige det går helt galt så aftaler man, at mødes om middagen eller om aftenen ved bussen, men det tror jeg ikke, for som jeg forstod det, har vi alle en hvis indflydelse på ruten.
Jeg tror også jeg er en habil mellemløber, så tag du roligt med, så kan vi jo følges ad.

mvh. Hans

Hans 30/12 2009 19:08

hej hans

jeg talte osse med en fyr først i november og han gav mig lysten til at deltage i denne tur, men nu har jeg tabt den, da den måde som hun talte til mig på ikke var særlig behagelig at lægge øre til, når jeg spørger ind til en tur af denne slags så er det for at finde ud af turens sværhedsgrad, da det for mig er vigtig at kunne deltage fuldtud, så får jeg en god tur, og alle i andre får en god tur

hilsen hans

Niels 18/12 2009 10:21

Hej Hans

Talt med Team Benns og de sagde at de tog afsted med det antal der var dengang jeg spurgte hvilket var ca 20 personer.

Ved ikke endnu og det bliver med toget til Kastrup eller jeg napper et lift.

Men lige meget hvad ses vi i lufthavnen.

Niels

Olesen 26/12 2009 14:47

hej
vier 2 der overvejer at tage med, men vikører selv, da vi er fra fyn, rejsen til kbh samt den tid du skal være der før og når du kommer hjem er for træls, vi er midt i 50èrne oghar løbet på ski i flere år, men har aldrig været i salzburgland så dette er en fin måde at prøve dette område på

Charlotte 16/11 2009 17:25

Hej Niels

Vi er to tøser som har booket til ski safarien i uge 2. Så nu venter vi bare til tiden kommer :-)

Charlotte

Niels 15/12 2009 11:23

Hej alle som skal med på denne tur.

Kunne det være muligt vi stak hovederne sammen over en kop kaffe et sted i DK inden vi skal afsted!

Er selv fra midtsjælland men kan sagtens mødes i KBH hvis det er?

Skriv evt. på min mail nm@jmas.dk

Hilsen

Niels

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen