Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Skilængde?

Mikkel Boysen 17/01 2005 14:19

Hej

Jeg har været afsted på skiferie en gang. Jeg skal afsted 2 gange her i år, og jeg mangler et par carving-ski. Så ville jeg lige høre hvilken længde sådan nogle skal have? Jeg er selv 174 cm høj er i god form. Skiene skal kunne bruges til det meste, dvs. all-round. SÅ hvis der er en mere erfaren skiløber der lige ville smide et godt råd ville det være dejligt.. :)
eller hvis der er en ligger inde med at par carving ski i min længde som gerne vil sælge, i nærheden af nordjylland så kan vedkommende kontakte mig på bikkelmoysen@hotmail.com

Mvh. Mikkel

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Mads 17/01 2005 16:02

Sv: Skilængde?

168

Mette 10/02 2005 02:55

Selv om du skal afsted så overvej li en ekstra gang om du skal købe selv. For når du ikke har kørt mere end du har udvikler dit skiløb sig jo en del fra gang til gang og du risikerer hurtigt at ha et par kedelige ski med i bagagen idet udviklingen af ski sker så hurtigt.
hvis du alligevel vælger at købe så gør det dernede, det er tit billigere plus at du kan få lov til at prøve mogle forskellige modeller og længder gratis inden du hiver kassen frem af lommen.

LEIF 27/01 2005 15:54

HEJ
DU SKAL IKKE TAGE NOGLE DER GÅR DIG MERE END TIL NÄSEN HELLER LIDT KOTERE DU SKAL BRUGE ALT FOR MEGET ENERGI PÅ FOR LANGE SKI

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen