Skiinstruktør - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Cecilie skrev:

Hej...!

Kan nogen hjælpe mig med at komme i kontakt med den norske skiskole? Jeg vil nemlig gerne tage deres kursus 1 som skiinstruktør. Jeg går lige nu i 3.g, og da jeg gerne vil arbejde som skiinstrutør/lærer næste år,ikke nødvendigvis i Norge,har jeg tænkt mig at tage kurset i år for derved "bare" at skulle kontakte nogle skiskoler næste vedrørende job. Jeg har hørt meget godt om den norske skiskole og deres kurser, samtidig har jeg os vurderet at det nok er nemmere at tage kurset i Norge, nu hvor jeg skal hjem i skole igen... Lyder det helt tosset, og er det bedre at tage et tilsvarende kursus i Østrig..?
Problemet er bare, at den norske skiskoles hjemmeside ikke fungerer! Men hvis nogen ved noget og har nogle gode råd eller erfaringen vil jeg meget gerne høre det!!

På forhånd tak(-:
Hilsen
Cecilie
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen