Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Jesper G. K. Jensen 25/09 2009 12:33

Hej, skal ud og investere i hjelme til familien for første gang og så mangler jeg lidt basis-viden om i hvilket prisleje man skal kigger efter...pris/kvalitet? Selvfølgelig skal det være en godkendt hjelm og behagelig at bære, men det skal ikke være absolut high-end.
Er der populære netshops / tilbud der kan anbefales?
Har kigget lidt på shopsiden her, men der ser det ud til at det meste over str. L er udsolgt....
På forhånd tak for svar.

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Lohmann 27/09 2009 14:52

Sv: Skihjelm

Køb ALDRIG en hjelm i en netshop uden at ha' prøvet den først! Jeg var måske gennem 10 hjelme inden jeg fandt en som passede perfekt. Og husk også at ikke alle googles egner sig til alle hjelme.

Men det vigtige er:
Prøv, prøv, prøv!

Lohmann
Med Head Pro, som på mig sidder bedre, end den hue jeg kørte med før!

Jesper G. K. Jensen 28/09 2009 11:53

Tak for svaret...men kan du så fortælle mere om hvor vi ligger prismæssigt....er det meget lig de priser man kan finde dem til på nettet herinde bl.a.??

Hvor købte du f.eks. din Head Pro hjelm??

Søren Hjelholt 28/09 2009 15:20

En hjelm vil typisk være lidt dyrere i butikkerne, de skal jo også tjene penge, men det er ikke nødvendigvis meget dyrere.

En god hjelm ligger typisk i lejet 500-700 kr. men kan sagtens findes både billigere og dyrere afhængigt af mærke og og ekstra detaljer.

Rådet er stadig at finde en god skishop med et bredt udvalg, så man er sikker på man får noget der passer.

Rasmus Skov Jensen 28/09 2009 20:40

Hej Jesper

I forhold til hvor man kan købe Head Pro, så kan man det her på siden:
http://www.skisport.dk/skishop/head/head-pro/

/Rasmus

Lohmann 28/09 2009 22:33

Jeg prøvede den i en Sportsmaster (=dårlig betjening), men det var i audio-udgaven. Da jeg ALDRIG kunne finde på at køre rundt med musik, fandt jeg den hos http://www.xspo.de i stedet. Jeg mener jeg gav 590kr inkl. fragt (den er steget lidt siden). Så prisen hos skisport.dk er bestemt rimelig.

Men igen: jeg havde prøvet masser af hjelme, både her hjemme og på to forskellige destinationer. Hvis ikke den sidder perfekt, gider man jo ikke køre med den!

Lohmann
Som nu leder efter et par goggles med spejlglas til solskinsdagene, som også sidder ordentlig på hjelmen.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen