Skiguide/skiintruktør 2013-2014 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Mette skrev:
Hej alle !
Overvejer stærkt at blive skiguide eller skiinstruktør i vinteren 2013-2014 jeg vil rigtig gerne til Frankrig og har også overvejet Canada eftersom jeg går på en engelsksproget linje på gymnasiet.
Jeg er lidt i tvivl om forskelle og ligheder mellem de to jobs, men vil gerne være så meget på pisterne som muligt hvad enten det er i form af undervisning eller pistevisning og ellers være så meget i kontakt med gæsterne via andre arrangementer som overhovedet muligt.
Har skrevet ansøgning og det hele og har sendt til de første og mest "kendte" bureauer såsom Trier og Northlander, vil super gerne have nogle fif til andre bureauer eller eventueller hjemmesider for mere info :)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen