Black Monday: Spar op til 35% på dagstilbud kun i dag ❄️

Skiferie uge 10 2015 Val Thorens erfarne Seniorer 50+

Aage Jensen 02/07 2014 20:41

Vi har lige besluttet, at vi benytter os af et bestil tidligt tilbud og vi skal til Val Thorens i uge 10 2015.

Seniorski er en lille gruppe af erfarne skiløbere 50+ og vi vil gerne være lidt flere.
Vi prioriterer skiløbet højt og lægger vægt på fællesskabet i skiløbet og samværet efter skiløbet.
Hver sommer holder vi et weekend træf, for alm hygge og hvor skiturene diskuteres.
Er du en erfaren skiløber 50+ velorienteret, god samtale partner, der mangler selskab før, under og efter skiløbet er Seniorski måske noget for dig.

Med venlig hilsen
Aage Jensen

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Anne Marie Larsen 15/12 2014 16:05

Sv: Skiferie uge 10 2015 Val Thorens erfarne Seniorer 50+

Hej
Det lyder som et godt koncept. Jeg er 56 år og er en erfaren skiløber. Jeg er for nylig blevet alene og søger derfor rejsekammerater. Er det rigtigt opfattet, at det først er næste års tur, man kan melde sig til?
Hvor flyver I fra?
Vh. Anne Marie

Aage Jensen 15/12 2014 17:35

Hej Anne
Ja på skituren uge 10 2015 er der ikke flere pladser desværre.
Du kan komme på venteliste, og hvis nogen melder fra er der en mulighed for at komme med.
Altid fra Kastrup, og de fleste gange også fra Billund.
Skituren uge 10 2016 besluttes måske allerede før sommerferien 2015, hvis vi får et godt tilbud.
Hvis du er interesseret i Seniorski vil jeg anbefale at du melder dig ind allerede nu, så du er med til at afgøre hvor vi skal tage hen og kan tilmelde dig mens der er plads.
Jeg har en introduktionsskrivelse for seniorski, som jeg kan sende, så du kan se om seniorski er noget for dig.
Du kan kontakte mig direkte ved at klikke på "Aaj-Seniorski " under mit profil billede og derefter klik på "kontakt mig ".
Mvh. god Jul og godt nyt år
Aage

Aage Jensen 18/12 2014 22:00

Hej Anne Marie
Jeg har sendt introduktion til Seniorski, som vedhæftet fil på E-mail håber det har din interesse.
Til andre interesserede læsere, sender jeg også gerne introduktion til seniorski.
God Jul
Mvh
Aage Jensen

Michael 07/12 2014 20:34

Hej
Jeg er 51 år gammel, fornylig skilt, schweizer som har boet i Danmark i 21 år, masse skierfaring, dels som tidl. Skiinstruktør godt nok for en del år siden, men er stadigvæk meget aktiv. Hvad er prisen til arrangementet?

Aage Jensen 09/12 2014 10:40

Hej Michael
Vi bliver 19 deltagere fra gruppen, der tager til Val Thorens uge 10 2015.
Turen er fuldt booked.
Prisen på vores ture er i niveauet 8.000,- til 10.000 i dobbelt værelse inclusiv fly, ½ pension, liftkort hele tilgængelige område, guide service mm
Til Val Thorens i 2015 ca 8.700,- efter at book tidligt rabat, er trukken fra.

For at komme med, skal man være medlem af gruppen, hvis du sender mig din e-mailadresse, kan jeg sende introduktions til Seniorski, så du kan vurdere om Seniorski er noget for dig.
Skituren 2016 besluttes formentlig allerede i juli mdr. 2015 for at få rabbat på turen.
Mvh
Aage Jensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen