🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

skiferie i uge 4 2011

Stine 28/10 2010 12:24

Hej

Jeg søger rejsekammerater til skiferie i uge 4, da jeg desværre er så uheldige at mine sædvanlige rejsekammerater enten ikke har nogen penge til den årlige tur eller er ude at rejse i længere tid. jeg har stået på ski i 15 år, elsker både skiløbet og afterskiing og er klar på næsten alle steder. Eneste krav er at det bliver uge 4, da det skal passes ind med klinik og eksamen.
skriv endelig!

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Dollertegn - Jan 28/10 2010 15:41

Sv: skiferie i uge 4 2011

Hej Stine hvor har du planer om at tage hen, er det kun dig indtil videre??

Stine 28/10 2010 15:44

Hej Jan

Ja, som det ser ud nu, så er det kun mig. Jeg forsøger stadig at få overtalt 2 andre, men det er pt. lidt svært. Jeg havde tænkt enten at tage til Østrig eller Frankrig. Saalbach eller val disiere kunne være en mulighed, men så længe der er godt skiløb, så er jeg tilfreds. Hvor mange er I? Og hvad havde i tænkt?

Dollertegn - Jan 28/10 2010 15:50

Det er desværre kun mig lige pt. jeg er ligeglad med hvor det bliver, bare det er et godt sted, og helst med noget afterski (:

Jeg har stået på ski 2 gange men det er mange år siden. Men det glemmer man jo ik :D

Jeg er en ung frisk single fyr på 34 :)

Mads M 28/10 2010 22:33

Hej Stine

Jeg er også blevet forladt af mine "ski-venner" snøft!
Er frisk på både Østrig og Frankrig i uge 4. Bare der er godt skiløb og en smule afterski, så er jeg tilfreds.
Har være på ski 4 gange før, de sidste 2 år har jeg været i Canazie.
Er 27 år og bor i nærheden af Holstebro.

Men vi kan evt. aftale nærmere over e-mail.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen