Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Lars Greve Severinsen 20/01 2009 00:29
hej jeg er en ung fyr på 32 der mangler nogle at tage på skiferie sammen med, jeg har været afsted en syv- otte år, elsker at gi gas på pisterne helst østrig uge 4-12 helst med nogle unge mennesker der er gang i.
Ann 20/01 2009 13:10
Sv: skiferie
hej Lars.. har du set på vores forslag til en billig kør selv tur.. "Skiferie kør selv til Sölden ell. Bad Gastein plads til 1-2 personer"...
oplagt nemt hvis du er fra Århus/ Jylland.
skriv mail hvis interesseret.
mvh Ann
Louisekakjaer@hotmail.com 20/01 2009 20:25
hej lars
jeg har arrangeret en tur til sankt johann i østrig i uge 10.
turen koster 5250 og er inkl. transport, hotel, morgenmad, aftensmad og liftkort.
vi er en gruppe på ca 30 pers der skal afsted, det er en meget blandet gruppe der skal afsted sammen både i alder og erfaring inden for skiløb.
har det interesse kan jeg kontaktes på 26399955 der er kun få pladser tilbage.
hilsen louise
Bjørn 21/01 2009 19:18
Hej Lars
Vi er tre kammerater som arrangere skitur for ca. 90 personer hvert år i uge 7, i år bliver det godt nok i uge 12, men du er velkommen.
Vi er normalt en meget blandet flok, både aldersmæssigt og ski erfaringsmæssigt, der er helt sikkert mulighed for at give den gas både på ski og i baren ;-)
Tjek vores hjemmeside www.snowtrip.dk
Vi har altid plads til flere.
Skihilsner
Bjørn
Simon 21/01 2009 20:19
Hej Lars
Jeg er en fyr på 32 som lige er blevet brændt af, af de 2 gutter jeg skulle med - men jeg har beslutte at tage af sted alligevel, om det så skal være alene. Min tanke var uge 6 med tog til enten østrig el. Frankrig. Har selv stået i 10+ år og er absolut med på noget afterski også. Gi' lyd hvis det har interesse, så finder vi på noget.
Simon
Karsten 21/01 2009 22:27
Hej,
Det lyder som noget jeg er frisk på, er selv 33.
Du kan evt. sende mig en mail.
Simon 21/01 2009 22:34
Hej igen
Min mail var åbenbart ikke synlig, så prøver igen :)