Ann Kathrine 04/01 2009 20:08

Hej
Jeg vil gerne på skiferie, har på nuværende tidspunkt ferie i uge 11 og vil gerne afsted.

Er der nogle der har lyst til at rejse?

Jeg har stået meget på ski, men i de sidste par år er det ikke blevet til noget, så nu har jeg bestemt at nu skal det være...

Håber der er en eller flere der er friske

Ann Kathrine

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Lousie 04/01 2009 23:18

Sv: Skiferie

hej anne kathrine
jeg har arrangeret en skitur til sankt johann i østrig, men det er godt nok i uge 10..
hvis du har lyst/mulighed for at rykke din ferie har vi stadig et par pladser tilbage.
vi er en gruppe på 30 pers der skal afsted, alle meget blandet i skierfaring og helle rik alle kender hinanden.
turen koster 5250kr og er inkl. transport, hotel, morgenmad, aftensmad og liftkort.
dukan kontakte mig på louisekakjaer@hotmail.com eller 26399955, men sidste tilmelding er p onsdag.
mange hilsner louise

Jesper 05/01 2009 14:49

Hej

Kan du ikke beskrive hvor du gerne vil hen og hvad det skal koste osv ?
Evt. også hvilken aldersgruppe du selv er, du er velkommen til at skrive en mail til mig også.
Jeg søger selv en rejsekammerat.

Chris 04/02 2009 19:25

Hej vi er en gruppe der tager afsted i uge 12.

Det koster 4.550,- kr. Super billigt.

Og er inkl. 7 dages liftkort. + HALV PENSION + tur /retur.

Tjek. www.snowtrip.dk

Her er masser af sne i uge 12.

Martin 05/01 2009 22:56

Hej Ann Kathrine

Jeg er i lidt samme situation som dig, hvor jeg mangler en rejsekammerat. Jeg godt kunne tænke mig at komme afsted en ekstra gang i 2009, gerne i uge 11 eller senere.
Har du gjort nogle tanker om hvor turen skal gå hen? Samt pris?

MVH

Martin

Bjørn 08/01 2009 18:59

Hej Ann Kathrine, Jesper og Martin.

Vi er tre kammerater som laver skitur hvert år i uge 7, men til jeres fordel bliver det uge 12 i år ;-)
Vi plejer at være ca. 90 pers. i alle aldere.
Prisen for turen er 4550,- for bus, hotel, morgen og aftensmad, og liftkort.
Kik engang på vores hjemmeside www.snowtrip.dk hvor i finder flere informationer og billeder fra tidligere år i Alpbachtal/Østrig.

Sne hilsner
Bjørn

Christian 01/02 2009 13:44

Hej Ann-Kathrine,

jeg søger ligeledes en rejsekammerat i uge 11, så hvis du ikke har fundet ud af noget, hører jeg gerne fra dig.

Jeg er OK på ski, men er et par siden jeg sidst var afsted (chile/argentina)

Christian

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen