Skiferie 2019 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Thomas skrev:
Hej Folkens.

Ved godt jeg er meget tidligt ude og skisæsonen 2018 stadig er i fuld gang, men vi er 5 unge mennesker på mellem 30-35 år som søger noget inspiration til skiferien næste år. Vi har nu været i Trysil 2 gange de sidste 2 år og nu vil vi gerne prøve noget nyt og spændene næste år, vi har snakket lidt om Østrig eller generelt alperne, men ingen af os har kendskab til alperne eller været der før så derfor vil vi meget gerne høre fra nogen som kan anbefale et lækkert sted syd på. Vi har ikke så store krav til området, andet at der skal være mulighed for at kører hyggelige ture mellem træer hvor man kan udfordre sig selv lidt. Og så skal det siges at den ene af os er forholdsvis nybegynder:)

Mvh Thomas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen