Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Shafi 08/11 2011 02:08
Hej
Hvor finder jeg den bedste butik vedr. skiudstyr m.m. i Kbh?
Shafi 08/11 2011 04:24
Sv: Skibutik i Kbh
Jeg vil gerne prøve forskellige tøj og sko. Der er så mange skibutikker i København. Jeg får brug for god kundeservice, dvs. personalet har erfaring i skisport, herunder skiudstyr. Og så er det vigtigt med god kundeservice. Jeg kan desværre ikke tage ind til alle skibutikker i København, så send venligst en liste over de butikker som i mener er værd af handle ind hos.
Peter Alpin 08/11 2011 09:35
Har de bedste erfaringer me Nautic. Både på Amager og i Herniung. Men nu har de også åbnet en af alndets største specialbutikker inden for Ski, surf og Kite på Blegdamsvej.
De er super dygtige !!!
Og så er der altså også Snowfun i Rosilkde. Det er værd at køre efter.
Susanne Søeborg 17/11 2011 18:34
Et godt bud er Snow Fun i Roskilde. Det er godt nok ikke i København, men absolut køreturen værd. De er superprofessionelle og har en fantastisk service.
Vi har købt flere par skistøvler hos dem og de ved virkelig hvad de taler om.
Susanne
Nm 08/11 2011 14:48
Jeg har handlet en del på skiwear.dk men det er dog ikke en fysiskbutik i kbh. Håber det kunne hjælpe dig lidt. Ejeren var rigtig flink til at hjælpe med at skaffe det hjem som jeg skulle bruge
Shafi 08/11 2011 18:30
Hvilke skisokker vil i anbefale?
Stinne 09/11 2011 18:39
Ellers så er der også 540 shop på Jagtvej. De er også super gode.
Ang. skisokker, så handler det jo meget om hvordan dine fødder er, hvor varmt du normalt har det osv. Men personligt kører jeg med Kari Traa og nogle jeg har købt i Østrig. Men burton laver også nogle fede nogle.