Skibums vinteren 13/14 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Jonas Rygaard Larsen skrev:
Hej alle skibumser :)

Står med tankerne om at tage ned og være skibums til næste sæson, og har derfor et par spørgsmål som jeg tænkte i nok kunne hjælpe mig lidt på vej med

Min plan var IKKE at skulle arbejde dernede, men spare så meget sammen at jeg bare kan stå på ski og lave hvad man nu vil. hvor meget skal jeg ca. regne med at skulle bruge i det hele til både lejlighed, sæsonkort, kost osv..?

Hvor skal man tage hen? har gået med tankerne om at det enden skulle være Østrig eller Frankrig, men hvilke områder er gode når man skal være der en hel sæson. Det skal være et sted med godt natteliv og masser af diskoteker da jeg skal afsted med en som skal søge dj job i området :)

Hvor finder man lejligheder henne? er det klogest at gøre det igennem et selskab eller er det til at finde nogle private udlejere?

På forhånd tak!

med venlig hilsen

Jonas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen