Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jens Lillebæk 24/11 2009 14:45
Hej
En ven og jeg går og leger lidt med tanken om, at tage en sæson til Whistler i Canada, for at være skibums. Altså, vi vil ikke kun stå på ski, men også have et arbejde ved siden af på et hotel, en bar eller noget lignende.
Er der nogle der har nogle gode råd til, hvordan man søger disse ting, altså hvordan man kan finde arbejde derovre og andre nyttige ting?
På forhånd tak
Jens
Caroline 20/08 2010 22:15
Sv: Skibums i Whistler fra 2010-2011
Vi er også to piger, der regner med at tage til Whistler kommende sæson - dog 'kun' omkring de 3 mdr. Hvis det har interesse vht bolig, så sig endelig til. Vi er med på det meste ;)
Vh
Caroline
Signe Mouridsen 27/07 2010 10:53
Hey Alle!
Hvor er det fedt at se, at der er kommet så mange henvendelser!
Vi har været 4 piger, der nu alle ret intensivt har søgt lejligheder og kontaktet virkelig mange forskellige udlejer, men alt sammen uden held,desværre! De fleste er kun interesserede i at udleje for et år.
Vi havde derfor valget mellem at melde os til et af selskaberne eller at satse videre på at finde noget, eller bare tage derover og se hvad der skete. De andre piger var knap så friske på tanken om bare tage derover, så vi har nu valgt, at vi tager med alpservice derover. Jeg er helt sikker på, at der findes billigere alternativer, men efter selv at have tjekket en masse ud, har jeg også fundet ud af, at den "merpris" man betaler for alpservice, så måske dækker det man i starten bliver nødt til at bruge på hotel/hostel, før man finder noget. Vi har kun betalt depositum, så vi er stadig interesserede I at høre,hvis nogen pludselig står med en fed lejlighed. Men so far er vores plan alpservice.
Men jeg håber vi allesammen ses i Whislter, både i sneen og ikke mindst til en masse øl i baren!
Mange hilsner fra Signe
Andreas 24/11 2009 20:12
Alpservice.dk :)
Kristensen 24/11 2009 20:22
Jeg har selv planer om at tage derover i sæsonen 10/11 med alpservice.dk, men hvis det ikke lige trækker kan i altid google Condo Whistler :)
- Christoffer
Signe Mouridsen 06/01 2010 16:47
Hey.
Vi er 2 piger, der også har seriøse tanker om at tage til whistler i slutningen af december 2010 til maj 2011.
Vi har undersøgt alpservice og synes det virker forholdsvis dyrt i forhold til, hvad man selv kunne gøre det for, hvis man slog sig sammen og fandt en lejlighed.
Til jer der startede tråden - har I fundet nogen lejlighed indtil videre?
Og til jer andre der forslår Alpservice - har I prøvet det før og i så fald - er det noget I kan anbefale at betale lidt ekstra for?
Det kunne være cool at prøve at få samlet en flok bumser, der kunne slå sig sammen og finde en billig lejlighed udenom div. selskaber.
Hilsner fra Sara og signe (signemou@hotmail.com)