Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Tobias Rasmussen 26/08 2013 15:22
Hej jeg regner stærkt med at tage til val t slut november/midt december og tager hele sæsonen.
Ville høre om der er nogen som kan hjælpe mig med et billigt sted og bo og måske et job, hvis det er muligt. Har dog hørt at det er bedst at søge job dernede, så arbejdsgiverne allerede ved jeg er til stede..
Jeg har erfaring som afrydder, bartender og opvasker, hvilket er et bonus, hvis jeg skal arbejde på diskotek/restaurant osv.. Men søger alt arbejde, dog helst om eftermiddagen/aftenen eller tidligt om morgenen (evt. rengøring.) Da jeg selvfølgelig vil have tid til at køre på snowboard om dagen..
Jeg har hørt fra nogle venner som allerede har haft sæsoner i Val Thorens, at det kan være muligt at få et arbejde, som også ligger husly til, hvilket ville være fantastisk!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig! Eller hvis der er andre der regner med at tage afsted kunne tænke sig en bofælle er jeg også klar, elsker at møde nye mennesker!
Tobias Rasmussen
9990 Skagen
email: tobias-ras@live.dk
Thomas 26/10 2013 11:48
Sv: Skibums i Val T
Hej Mads og Anders
om du ikke allerede har løst det så vil jeg meget gerne hjälpe jer med bolig og har nogle senge i overskud som jeg lejer ud.
En seng for hele season 13/14 koster 2200 euro og 400 i depositum. Man bor i lejligheder med 4 personer i hver og de ligger meget centralt i byen til både pist og natteliv.
På forhånd mange tak
Rasmus Lykke Mortensen 27/08 2013 09:53
Hej Tobias
Jeg har sendt dig en email omkring job og bolig i Val Thorens, jeg håber du kan bruge det til noget :)
venlig hilsen Rasmus
Stine 30/10 2013 14:42
Hey Thomas
Er der mulighed for at leje en seng med dertilhørende værelse? Så man altså har sit eget?
Thaomas 30/10 2013 17:01
hej stine
ja det tror men det komme koste ret mange penge da det nok er mest muligt at finde en lille lejlighed på 14 km2. skriv lige til mig på mail så kan jeg se hvad jeg kan finde.
fogsgaard@ yahoo.com