Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Skibums i Val T

Maiken 18/03 2009 17:40

Hey

Vi er 3 friske piger, der mangler 2 fyre, det kunne tænke sig at dele en lejlighed med os i Val T for sæsonnen 09/10 nov/dec frem til maj...Skriv endelig hvis det har interesse!

Hilsen Maiken

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Maiken 17/04 2009 12:45

Sv: Skibums i Val T

Hej alle

Hvis der er nogle af jer, der stadig er interesseret, så skriv endelig. Vi mangler stadig 2, der vil med, og vi er ved at få lidt travlt, da vi skal sige ja til lejligheden i starten af maj, og også betale første rate, for at være sikker på at få lejligheden... Jeg har billeder af lejligheden samt en kontrakt, så send en mail, hvis det har seriøs interesse!

Caspar 20/04 2009 11:54

Hey maiken

er meget interesseret skriv til mig cawer999@hotmail.com

Martin Asmussen 20/04 2009 13:49

Hej Maiken,

Jeg er meget interesseret at komme til Val - T i sæsonen 09/10 og derfor ville det være perfekt at kunne komme til at bo med jer..

Du må meget gerne sende noget mere information til mig på min mail med billeder, pris ovs..

Mine planer er at tage der ned omkring dec og frem.

min mail er : asmussen_martin@hotmail.com

Håber at hører fra jer..

Med venlig hilsen

Martin Asmussen

Maiken 09/09 2009 21:28

Hej alle
Vi har fået fyldt lejligheden op, men mon ikke vi ses dernede!

Hilsen Maiken

Martin Asmussen 24/03 2009 12:43

Hej Maiken,

Det lyder da rigtigt spændende går med planer om at tage til Val T i sæsonen 09/10 så det har stor interesse.

Hvad er prisen for lejligheden?

Hvad er jeres planer med hensyn til arbejde og sådan dernede ?

Lidt om mig, en frisk fyr på 24 år fra København, rimmelig habil på ski 13 gange på ski. Har været i Val T 1 gang før synes det er fedt sted, både skiløb, og bylivet..

Håber at hører fra dig

Med venlig hilsen

Martin Asmussen

Mail: asmussen_martin@hotmail.com

Mikkel D 24/03 2009 20:40

Hey Maiken,

Søger også nogle stykker at tage til Val T. med til næste sæson, så det har absolut interesse hvis i ikke har fundet nogle roomies endnu.

Jeg er 23 og fra Amager. Har været på ski i ca. 15 sæsoner. Fandt dog ud af efter at ha været afsted i år, at en uge om året simpelthen ikke er nok, så nu skal det sgu være.

Har ikke undersøgt jobmuligheder så grundigt, men har læst mig lidt frem til, at det jeg godt kunne tænke mig (bar/diskotek) er til at finde hvis man kommer tidligt på sæsonen, som i jo også har tænkt jer. Hvad er jeres planer iøvrigt på den front?

Mvh, Mikkel

Mads Nielsen 24/03 2009 22:58

Jeg kunne også være interesseret. Ville egentlig helst til avoriaz, men kan ikke rigtig finde nogen der gider med mig, så er nu begyndt at kigge på alternativer. Har I en lejlighed endnu?

Er også fra amager, er 22 år og har kørt ski siden jeg var 3 og snowboard siden jeg var 13 eller 14 år. Har tilbragt en sæson i canada, men nu vil gerne prøve frankrig, da det land aldrig skuffer.

Maiken 27/03 2009 12:01

Hey

Ja, vi har fundet en lejlighed, vi rigtig gerne vil have, og afventer lige pt svar fra udlejeren, omkring hvornår vi skal betale osv. Den koster omkring 15.000 kr pr mand, og det gode ved den er, at der er 2 seperate soveværelser samt køkken i et værelse og spisestue i et andet. Så der er mange rum...

Vores planer er helt klart også at komme ned og finde noget arbejde, gerne om aftenen, så vi kan stå på ski om dagen. Vi har alle tre været afsted omkring 6-7 gange.

Vi har snakket med lidt forskellige folk, men jeg skal nok lige lave et nyt indlæg, når vi ved hvornår vi skal have fundet de 2 sidste.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen