Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Skibums i Østrig 09/10

Mette 15/02 2009 14:01

Jeg søger nogen, som kunne være interesseret i at tage til Østrig i sæsonen 09/10 og være skibums med mig. Jeg hedder Mette, bliver 20 år om et par dage og bor i Holstebro. Jeg har stort set kun stået på ski i Sverige i Sälen, så kender ikke Østrig så godt.
Det kunne være fedt,at være et par stykker og så finde en lejlighed at bo i dernede, og man skal jo til at søge nu, hvis man vil have noget ordentligt.
Jeg regner selv med at finde arbejde på et hotel eller i en bar eller noget lignende, men vil forhåbenligt have tjent nogle penge inden til at leve for.

Det er ligegyldigt hvor gammel du er, om du er pige eller dreng, høj eller lav, bare du har lyst til at have en fed skisæson i Østrig 09/10. Men skrive her eller smid mig en mail på: mette_schlytter@hotmail.com, hvis du kunne tænke dig, at arbejde videre med ideen.

Kommentarer:
Der er i alt 21 svar i denne forumtråd.

Amalie 24/02 2009 10:37

Sv: Skibums i Østrig 09/10

Hej mette

Jeg har lige været i Bad gastein på skiferie for andet år i træk, det er helt klart et sted jeg kan anbefale dig at tage ned som skibums. Som jeg har forstået på det er der også mange forskellige jobs som f.eks. rengøring på et hotel, arbejde i en bar, ski eller snowboard instruktør (kræver dog et kursus). Men jeg faldt bare lige over dit indlæg ville meget gerne ha været med hvis det var sæson 10/11.
Jeg håber du finder ud af noget og får en super oplevelse.

Heidi 18/02 2009 18:57

Hej Mette
Jeg kan tilbyde samkørsel til Østrig (Stumm). Kr. 1500 for transport inkl hotel 1 uge. Jeg kører på fredag og har børn med. Retur lørdag uge 9
Se mit indlæg fra idag og giv lyd hvis du er interesseret.
Heidi

Mette 18/02 2009 19:14

Kan desværre ikke tage fri fra skole så længe. Men ellers tak for tilbuddet. Jeg har sendt dig en mail.

Jeg regner med at tage til Østrig til sommer og søge noget arbejde til vinter. Rejseguide er en mulighed, men hvis man arbejder i bar kan man vel have fri hele dagen til at stå på ski, så det vil jeg helst.

Mark Hassager 29/06 2009 12:02

Halløjsa

En veninde og jeg som bumsede den sammen sidste år i BG (hende som guide og jeg som bums) er friske på et på et par måneder i Anton denne vinter:)
Vi prøver selv at finde nogle flere at tage afsted med, men det er altid hyggeligt at have snakket lidt med folk hjemmefra så man ved hvem man ender sammen med:)
Kan se folk også er ret begejstret for BG (Bad Gastein) og forståeligt nok, var en super fed vinter men der steder jeg hellere ville hen denne vinter, og det er vi enige om, BG var fedt men manglede lige det sidste indenfor skiløb:(
Hvis andre går med planer om bumse den i Anton denne vinter så lad da endelig høre fra jer, vi begge altid max friske både på byen og bjerget, kan stå inde for vores evner på både pisten og ude hvor det blir rigtig sjovt;)

hassager@hotmail.com (til fri afbenyttelse);)

mvh. Mark

Kasper Mathiasen 30/06 2009 21:28

Hej...

Jeg har store intensioner om at rejse nogle måneder til Østrig, gerne BG.. Var dernede i starten af 09, og havde en super ferie.. Mine planer er at rejse afsted medio december, og så 3-4 mdr frem.. Jeg er mest til Østrig, både pga sproget, afstanden, gæsterne, og ikke mindst afterski =)

Jeg har ikke været afsted en sæson før, men både været i Schweiz, Østrig, Norge, Sverige og flere steder at stå på ski...

Jeg har sparet op til ferien, men af ren interesse vil jeg rigtigt gerne stadig ha et arbejde på destinationen... Mit mål er at få hverdagen til at køre rundt dernede, så har altså sparet op til transporten, bolig og liftkort.. Så skal "kun" tjene til mad, og selvfølgelig sjov og ballade!

Jeg er 23 år, taget en HHX, været en tur i livgarden, og nu de sidste par år har jeg været elev som sælger (færdig til september), og er PT bosiddende i Esbjerg..

Håber nogle giver lyd, at vi skal finde på noget..

Thomas Bertelsen 16/04 2009 16:09

Hey Folkens :)
Hedder Thomas, er 20 år og fra Sønderborg området.
Er meget klar på en skisæson fra 09/10! Vil meget gerne finde et arbejde på en bar eller lign. i et ski område, hvor man kan arbejde om aftenen og så stå på ski om dagen selvfølgelig.

Ville høre om i evt vidste om der var et sted på nettet man kunne søge efter sådan noget bar arbejde?!

Tak..

Mvh Thomas Bertelsen :)

Tf 17/04 2009 10:03

Hey Thomas

Jeg har den perfekte tur for dig til Canada :D...

læg din mailadresse eller skriv til mig på thomasfunch@gmail.com

Thomas Bertelsen 17/04 2009 12:22

Hey lyder interessant..
Har prøvet at sende en mail til dig, men ved ikke om du har fået den.
Du må gerne smide mig en mail med noget info, på: thomasbertelsen_13@hotmail.com

Tak.

Mvh Thomas

Maja 26/02 2009 01:08

Hej Mette / og i andre :-)
Jeg skal også ned som "skibums" i næste sæson, og mangler også en at tage afsted sammen med, kunne du være interesseret i livigno i italien? eller eventuelt saalbach i østrig?

Mikkel 15/02 2009 16:27

hey mette

jeg er frisk på en sæson
jeg er 18 og er fra nordsjælland

du skriver bare så kan vi finde ud a noget :)

Mvh.
Mikkel

Martin Asmussen 16/02 2009 12:21

Går også med tankerne om at tage en sæson i 08/09

min mail er: asmussen_martin@hotmail.com

Mikkel 16/02 2009 12:24

du mener vel 09/10 :=)

Jeg har overvejet val t hvad syns i om det ?

Martin Asmussen 16/02 2009 12:24

Mente sæson 09/10..

Martin Asmussen 16/02 2009 12:26

Jeg ved det er en masser skibumser i val t men jeg er mere til østrig

Mikkel 16/02 2009 12:30

hvad så med Bad Gastein eller Ischgl :) eller enu bedre St. Anton
skulle være et super fedt sted

Mette 16/02 2009 19:47

Fedt!
Men hvad med job? Har I tænkt jer, at I skulle arbejde dernede?

Mette 16/02 2009 19:51

Jeg ville faktisk måske også være frisk på Val Thorens, men helst Østrig, da jeg er bedre til tysk end til fransk.

Mikkel 16/02 2009 20:21

hey mette jeg skal have arbejder der nede ellers bliver det nok for dyrt :)

Martin Asmussen 17/02 2009 08:50

Ja en form for arbejde skal der jo nok til for at få råd til selvom det kunne være mest lækkert uden.

Har i nogle steder i østrig i helst vil hen?

Vil i være skiguider for et Rejsebureau? Eller finde job dernede bar, hotel eller andet?

Mikkel 17/02 2009 11:36

hey jeg ville gerne til

Bad Gastein
Ischgl
St. Anton

3 rigtig gode steder :)

Esben Hald Eliasen 17/02 2009 17:59

hej mikkel

har været i bad bastein og st anton. ville helt klart gå efter bad gastein hvis jeg var jer. håber i får en god tur. gid det var mig

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen