Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Rune 17/04 2005 14:32
Hej
Jeg er en 23 årig studerende der har tænkt sig at tage til Østrig først og fremmest for at stå på ski, men jeg er bestemt ikke bleg for at feste igennem når lejligheden byder sig ;)
Jeg har tænkt mig at tage af sted fra slutningen af dec 05 og returnere til dk i marts 06. Det kunne være fedt at få noget selskab dernede så bare skriv!
Hvis der er nogle der har kontakter mht. arbejde og lejlighed i Østrig ville jeg være meget taknemmelig hvis i sender dem til mig.
MVH
Rune
D. 03/05 2005 11:07
Sv: skibums i Østrig 05/06
Prøv at skriv inde på riders.dk der er lidt større potentialle af kommende skibumser ? !!
Sofie 18/07 2005 22:11
Hej!
Jeg regner også stærkt med at tage til Østrig til december, nærmere bestemt St Anton og er igang med at søge job og lejlighed. Skriv hvis du også skal dertil.
Du kan søge jobs ved at skrive direkte til de forskellige hoteller/restauranter/barer (du kan bla. finde e-mail adresser på http://www.stantonamarlberg.com/), men de fleste holder stadig sommerferie, og er først tilbage i midten af august.
Jeg er forresten en pige på 21.
MVH
Sofie
Lasse J. Pedersen 22/08 2005 18:48
Hej.
jeg leder også efter job for øjeblikket, så hvis i hører om noget så sig endelig til. Jeg har været afsted en sæson tidligere, men vil gerne et andet sted hen i år.
jeg skal afsted sammen med en kammerat, men vi vil gerne have nogle flere med i bilen...
I er velkommen til at kontakte mig på min e-mail:
ttrold@hotmail.com
Camilla 31/08 2005 21:49
Hej.
Jeg siger bare at Ischgl i Østrig er TOPPEN! Så tag lige den med i din/ jeres overvejelser!!!!
Skal selv der til som instruktør! :D