Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Skibums i Italien 09/10

Mie 12/08 2009 17:15

Hej Folk.

Jeg er en 'frisk og frejdig' pige på 19 år, som overvejer at tage til Italien som bums i nogle måneder af sæsonen 09/10 (ik nødvendigvis hele sæsonen).

Vil høre om der er nogle der går med lignende planer, da jeg ikke umiddelbart kender nogen der er friske på at tage afsted.

Hvis det er ku' man måske fikse noget med en lejlighed eller lignende.

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Andreas Larsen 25/08 2009 09:57

Sv: Skibums i Italien 09/10

Hey:)
Vil også gerne hører lidt mere om det. ANG lejligheder for vil også gerne selv af sted.

MVH
ANDREAS

Mie 25/08 2009 11:37

Personligt syntes jeg at Livigno er et rigtig godt sted. Dog kan det på ingen måder sammenlignes med Canazei i Italien, Sölden i Østrig osv. Det er nogle år siden jeg har været der, så måske er noget blevet ændret siden. Men området er tilpas stort, med to skiområder der forbindes m. bus mener jeg. Det er mere familie orienteret end de store skisports steder, hvilket også hænger sammen med at stedet er lidt mere 'hyggeligt' end de store steder.

Ang. lejligheder så ved jeg ik hvordan man lige fikser det. Kunne ji være optimalt hvis der var nogen der havde nogle kontajter eller noget.

Men ellers har jeg fundet et rejseselskab, Movement travels, de søger guider til denne sæson, i Italien. Her får man bolig og 'lommepenge' så man kan klare sig gennem sæsonen.
Ved ik om der er nogen der før har rejst m. Movement travels - og som kan sige noget om hvordan de er?

Frederik D 12/08 2009 20:21

Hei Mie (: ..

Jeg har selv lidt samme planer, som du nævne, da jeg er forhindret i at være væk i feb. Kan derfor kun være afsted til sidst i januar.

Dog lyder det friskt, hvis der er muligheder med lejlighed.
Hvilke destinationer har du tænkt på?

Vh. Frederik

Mie 13/08 2009 11:12

Hey frederik.

Okey lyder godt.

Jamen havde nok enten Livigno eller Canazei i tankerne, da det er de eneste to skisportssteder jeg har været ved i Italien.

men ved ik, har du været andre steder?

VH. Mie

Frederik D 13/08 2009 19:11

Okay, du er fast besluttet på Italien?
Jeg har aldrig været i Italien, men kunne godt tænke mig det. Kan derfor ikke lige foreslå andre steder der! (: ..

Vh.
Frederik

Mie 14/08 2009 22:37

Ja, det er jeg nok.
Kan godt lide Italien og snkakker lidt italiensk. Det er rigtig godt skimæssigt også.

Frederik D 15/08 2009 17:32

Ja, så er det nok meget oplagt.. (:
Kender du til steder, hvor man kan leje sig ind i lejligheder?

Søren Sørensen 21/08 2009 16:31

Hey.

Mig og en ven skal til Livigno i uge 2,3 og 4...

Jeg har aldrig været det før, men glæder mig rigtig meget!:)

Er det et godt sted?

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen