Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Thomas 17/03 2009 19:27
Hey alle
Vi er 3 friske fyre der skal afsted til Lake Louise i Canada til næste sæson (09/10)
Vi planlægger at bo i Banff hvilket er en "ungdomspræget" by hvilket vil sige at alle barerne har åbent alle dage og at der er gang i byen.
Lake Louise er et af amerikas bedste skisportssteder og der er garanteret at vi ikke kommer til at kede os i de ca. 6 måneder fra ca. 1. november - 1.maj som vi er der.
Vi kunne godt tænke os at være lidt flere afsted, så derfor vil vi høre om ikke der er nogle friske gutter eller guttinder som er klar på et eventyr ud over det sædvanlige og en oplevelse der vil blive husket resten af livet.
Skriv hvis i vil vide mere, eller er friske på at tage med xD
Martin Asmussen 05/08 2009 17:22
Sv: Skibums i Canada
Kunne man være så heldig at få en kopi af budget
Planlægger muligvis en sæson kunne være fedt at se hvad i har beregnet .
På forhånd tak
Min mail er: asmussen_martin@hotmail.com
Med venlig hilsen
Martin Asmussen
Rc 07/07 2009 17:43
hey TF jeg har selv gået og tænkt lidt på at bære bmus i canada så kunne det jo være fedt hvis man havde noget at tage der over med. men kan jeg ikke lige få det der budget så jeg lige kan se om jeg kan nå at spare op?
Rc 07/07 2009 17:44
Doh glimte at adde min mail den er Santa210@jubii.dk
Tf 25/04 2009 09:17
Hello,
Alle jer som har været interesseret igennem tidens løb :p. med hensyn til at tage med til Lake Louise i skal til at skynde jer hvis i vil med, for ellers bestiller vi condo kun for os selv...
Lad mig høre om der er nogle der stadig er interesseret...
Ditte 23/03 2009 23:05
Hej!
Det lyder suber med ski i Canada, får lyst til at hoppe på et fly med det samme!
Ville dog lige høre jer hvordan økonomien er i det? har i sparet op eller regner i med at få lidt arbejde imens?
Kommer jeg ikke ind på mit studie og har jeg lidt penge, er jeg helt sikkert frisk på ski og ballade!
- Ditte
Peder Lycke Nielsen 18/08 2009 23:49
Hej der
Jeg blev ufriviligt arbejdsløs i torsdags,så nu har jeg genoplivet en gammel plan om at tage til Canada i sæson 09/10, og måske endda se lidt Olympiade
Må jeg også få en kopi af det berømte budget ??
Jeg havde tænkt mig at arbejde derovre, helst undervise på snowboard !
Jeg underviste forrige sæson i østrig og regner med (håber) at tage Advanced Snowboard instruktor (Landeslehrer) inden jeg skal afsted.
Er der nogen herinden som har nogle tips til hvordan jeg griber det an ?
Mvh
Peder Lycke Nielsen (plycke@hotmail.com)
Adrian 02/09 2009 09:51
Hey TF.
Ved jeg er sent ude, men jeg er klart på hvis i har en ekstra plads i lejligheden..
Har opsparet i nogle år til en tur som denne..
Vend venligst tilbage på mailen hvis der er nogen mulighed for det..
Adrian
Skibums 20/08 2009 09:55
Hej
jeg overvejer også en sæson i canada, men er ikke sikker på jeg kan nå at få skrabet nok penge sammen til det.
Kan jeg også få lov at se budgetet (signenk[at]hotmail.com)?
Har i overvejet et temporary work visa til Canada, og i så fald har i så undersøgt hvad det kræver - om de er lige så umulige at få som til usa?
Tf 25/03 2009 23:05
Hey Ditte.
jeg har udarbejdet et budget. Det kommer til at koste ca. 40.000 men det er med stort set alt. Jeg kan evt. sende det til dig, hvis du smider din mail.
Vi havde planer om at arbejde derovre, men vi afhænger ikke af det. :-)...
Ben 20/08 2009 20:00
Working Holiday Visa - se http://geo.international.gc.ca/canada-europa/denmark/youth_jeunes/menu-en.aspx
Vester 26/03 2009 14:47
Hej jeg tror vi har snakket sammen hvor jeg endte med at låse mig fast på mammoth men det her lyder nu stadig spændende er det muligt du kan sende budget til mig på morten@vester.org
Ben 20/08 2009 20:14
Peder LN - Vedr. Snowboard instructor i Canada.
1) Working Holiday Visa påkræves, (plus qualified instructor status and good English language skills)
2) Prøv: Whistler Kids, Paul Sauve (psauve@intrawest.com) eller
Lake Louise Ski and Snowboard School, Kevin Eaton, (keaton@skilouise.com)
Lea 17/01 2010 00:37
Hej christoffer
jeg arbejdede sæsonen 08/09 for WhistlerBlackcomb skischool - og da jeg havde fået jobbet hjemmefra sponsorerde de en arbejdstilladelse, hvilket blot vil sige at de udfylder nogle papirer på at jeg har job i landet i den pågældende sæson hvorefter det ikke er noget problem at få et visum!! - så find dig et job hjemmefra...
mvh Lea
Olander 23/09 2009 13:24
Hey
Jeg går også og overvejer at blive skibums i Canada sammen med en af mine venner.. Tænkte på om vi kunne se jeres budget, og har I fundet ud af mere..?
Min mail er: ptolander@hotmail.com
Mvh
Philip
Tf 28/03 2009 01:15
Budget er hermed sendt... :-)...
Kristensen 23/09 2009 20:17
Hej TF,
Jeg går også og planlægger at blive bums i Canada, godt nok for 10/11 sæsonen og tænkte på om jeg ikke også måtte se jeres budget?
Min mail er christofferfk @ gmail.com
Da jeg allerede har haft Working Holiday visumet kan dette ikke lade sig gøre igen, er der så nogle der ved om det overhovedet kan lade sig gøre at få opholdstilladelse / arbejdstilladelse til Canada hvis man ikke kan få Working Holiday?
Mvh
Christoffer
Morten 10/06 2009 14:33
Hey TF..
Jeg er netop selv igang med at planlægge en sæson i Canada med en flok gutter og kunne også godt tænke mig at se budgettet for at se om der er noget man skal tage højde for som vi selv har glemt.. :)
Du kan sende den på meldgaard2210@hotmail.com, hvis det ikke er til for meget besvær..
mvh Morten