Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Mads 15/10 2004 15:06
ey alle sneglade ...
Jeg drager over atlanden til canada for at være bums i sæsonen 04/05.
Ville først høre hvilke destinationer I ville anbefale ?
Og kender i nogle organisationer jeg kan rejse med / få hjælp af
til evt aftenjob elller lign... ?
Mange Tak
Mads Møller
Claus Andersen 09/12 2004 15:51
Sv: Skibums i canada !?!
hey
www.alpservice.com
jeg har bestilt en sæson i fernie.. der er mange der anbefaler dette sted, især off-piste... jeg har mailet med en tidligere som fortæller om stedet hvis dú er interesseret i at læse hvordan der er derovre!!!!
Sophie B 23/10 2004 20:34
Jeg har en veninde, der har været flere sæsoner i Fernie, Canada, og det skulle være toppen.
Det er vist mest off-piste og der er ikke så mange turister.
Hun fandt bare noget arbejde/bolig da hun kom derover, jeg tror ikke det er nemt at finde noget hjemmefra, det er ikke helt så organiseret som eks. i de franske alper.
Jeg har været i Whistler om sommeren og ville enormt gerne tilbage mens der var sne. Det var en super by, meget hyggelig og europæisk i den forstand at lifterne går direkte fra byen af.
Anna 06/11 2004 16:50
Hej!
Jeg var også ved at undersøge det på et tidspunkt, noget med at være i Ski Patrol (også i Fernie), og afsikre områderne osv - lød virkelig interessant. Men nu er der desværre bare nogle lumske regler om at de ikke vil ansætte eller lønne udlændinge - så jeg droppede ideen igen, da det ville blive en lige lovlig dyr omgang. Men jeg ved ikke hvor ubredt illegalt arbejde er derover....
Men Yeah, Canada lyder mega skønt. Var også selv helt hooked på ideen, indtil jeg fandt ud af at det ville koste pænt mere end jeg har på kontoen... suk
Men skriv endelig, hvis du finder ud af en måde at leve på derover!
Byebye