Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anne Marie 03/12 2011 17:02
Hej Alle
Jeg vil gerne stå på ski i Østrig eller Frankrig, helst Val Thorens. Jeg er klar til at tage afsted - men mangler et sted at bo og et job. Nogen der har erfaringer, god råd, et billigt sted jeg kan bo, eller måske har hørt om et job ??
Alt har min interesse :)
Jeg er 21 år og vil bare gerne stå på ski og have det sjovt.
Kærlig hilsen
Anne Marie
Søren H 05/12 2011 11:50
Sv: Skibums
Hej Anne Marie
Jeg har mulighed i Val Thorens fra februar, marts og april måned. Der er en seng i en 5 personerslejlighed, hvor der er 4 senge solgt.
Pris er 8.500,- kr for de 3 måneder og et depositum på 2.000,- som betales tilbage når lejlighed er tjekket. Der skal betales for el og varmt vand. Det svarer til ca. 400,- kr for dig. Resten af depositum betales tilbage.
Har du spørgsmål kan du mail til mig.
Arbejde må du selv ud og opsøge i byen. Men det skulle vel være muligt for dig, hvis du er ihærdig med at spørge rundt om.
Vh
Søren H
Nicolai Alstrøm 05/12 2011 15:27
Hej Anne Marie.
Jeg hedder Nicolai, og er selv i Val Thorens nu. Jeg har selv lige fundet en lejlighed hernede for 3 dage siden, hvor jeg bor nu.
Det er ikke svært at finde lejligheder hernede, og dem som udlejer dem, er også ved at blive mere fleksible i prisen.
Jeg har selv lejet lejligheden i gennem John's Restuarant. Jeg giver 2000 Euro for hele sæsonen, samt 300 i depositum. Hvis du er interesseret, må du sige til, så kan jeg måske hjælpe dig der. Ellers har jeg også en anden, som har en lejlighed hernede. men ved ikke om han stadig har plads. Men han hedder i hvert fald Martin, og hans nummer er: 42207664. Hans lejlighed er lige lidt dyre. Men så har du i hvert fald to muligheder.
Hvis du var interesseret i at snakke med ham fra John's Restuarant, så må du skrive til mig på min telefon: 40201349. Så kan jeg få fat på ham for dig, og få ham til at kontakte dig :)
Mht. til Job, der kan jeg ikke hjælpe så meget. Lige nu er der ikke så mange, som søger nye lønmodtagere, men jeg tror det kommer snart. Der er begyndt at komme flere turister nu, så det er kun et spørgsmål om tid, inden de søger igen.
Håber det kunne hjælpe dig.
med venlig hilsen
Nicolai Alstrøm
Nicolai Alstrøm 05/12 2011 15:27
Hej Anne Marie.
Jeg hedder Nicolai, og er selv i Val Thorens nu. Jeg har selv lige fundet en lejlighed hernede for 3 dage siden, hvor jeg bor nu.
Det er ikke svært at finde lejligheder hernede, og dem som udlejer dem, er også ved at blive mere fleksible i prisen.
Jeg har selv lejet lejligheden i gennem John's Restuarant. Jeg giver 2000 Euro for hele sæsonen, samt 300 i depositum. Hvis du er interesseret, må du sige til, så kan jeg måske hjælpe dig der. Ellers har jeg også en anden, som har en lejlighed hernede. men ved ikke om han stadig har plads. Men han hedder i hvert fald Martin, og hans nummer er: 42207664. Hans lejlighed er lige lidt dyre. Men så har du i hvert fald to muligheder.
Hvis du var interesseret i at snakke med ham fra John's Restuarant, så må du skrive til mig på min telefon: 40201349. Så kan jeg få fat på ham for dig, og få ham til at kontakte dig :)
Mht. til Job, der kan jeg ikke hjælpe så meget. Lige nu er der ikke så mange, som søger nye lønmodtagere, men jeg tror det kommer snart. Der er begyndt at komme flere turister nu, så det er kun et spørgsmål om tid, inden de søger igen.
Håber det kunne hjælpe dig.
med venlig hilsen
Nicolai Alstrøm
Martin 06/12 2011 22:03
hey AM
gi mig et kald, jeg har plads i perfekt lejl.
42207664
Jonas Mortensen 08/12 2011 10:15
Hey Anne Marie.
Jeg er netop vendt hjem fra en jordomrejse her kort tid siden, og havde ikke fået planlagt min kommende sæson! Så det bliver også her på falderebet. Jeg er også frisk på at finde en destination sammen hvis du havde lyst. Havde lidt val disere i tankerne, og så der var en gut herinde som annoncerede at han havde 3 ledige pladser i en lejlighed dernede. Hvad prisen og diverse er på den har jeg spurgt om, så ved det endnu ikke. Men det kunne måske ha interesse? Godt nok ikke val thorens som du ønsker, men stadig et super fedt område!!