Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Troels 18/10 2005 22:00

Hey
Vi er to venner der har tænkt os at skibumse den i henholdsvis 1 md og 4 md. (fra ca. 25.12 2005). Derfor ville vi lige høre om andre har nogle tips de ville dele med os.
Vi har følgende spørgsmål:

- Hvor indhenter man billige tilbud på et skiophold i enten Østrig/Frankrig?
Evt. et tilbud med det hele sammenlagt (Lejlighed/Liftkort/transport)

- Vi har overvejet steder som Val Thorens, Ischgl -er dette noget værd for to
Festglade/skiglade/(pigeglade) drenge, eller kan andet anbefales til billige(re)
penge?

Håber i kan hjælpe os, på forhånd tak.

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Anders 25/10 2005 19:36

Sv: Skibums?

Læs mit indlæg, som ligger under et indlæg, skrevet af Ditaaa, som vil Ischgl. Mit indlæg omhandler St. Anton.

(det ligger under det forum med rejsekamerater - eller hvad det nu hedder)

Esben 19/10 2005 12:44

Hey Troels

Jeg ryger selv afsted som bums her den 22. nov - skal til avoriaz, frankrig. Rejser med Alpservice som har skaffet mig alt. Lejlighed, Job, osv!

prøv dem. www.alpservice.com

Thomas 19/10 2005 13:26

Hey
Rejser jeg ska' også med alpservice her til vinter, men tager dog til Val d'isere. Det eneste Alpservice er blevet kritiseret for er, at det er dyrt i forhold til selv at tage derned og finde en lejlighed. Men til gengæld møder man en masse andre danske bumser, så det er jo nok det værd...
Men har lige et spørgsmål til Esben: Hvordan fik du Alpservice til at skaffe dig job? Jeg har nemlig også spurgt dem om job, og de siger, jeg bare selv skal søge når jeg kommer derned...

Jesper Stampe 19/10 2005 16:59

Jeg og en kammerat tager til Val d'Isere i ugerne 2-3-4-5.

Prøv at skrive lidt rundt til de forskellige rejseselskaber, og turistkontor de forskellige steder de kan ofte hjælpe med en lejlighed. Alpservice er generelt alt alt for dyre, men fordelen er jo som allerede nævnt at man hurtig måder andre unge.

Kan klart anbefale Val d'Isere syntes det er et kanont område, lækre pister og så er der mange af dem. Også et fedt sted at gå i byen, hvis det nu også lige skulle prøves, da specielt baren petit danois :)

Troels 19/10 2005 20:23

Hey folkens

Det er jo herligt med respons. Takker.

Vil lige undersøge alpservice, og se hvad de tilbyder. VIl derefter lige se hvad de forskellige rejseselskaber har at tilbyde.

Er min opfattelse korrekt når jeg siger at de fleste vælger Val d'Isere?

martin 20/10 2005 00:24

Alpservice er ret dyrt. Tjek hellere riders.dk og se om nogen har plads i en lejlighed...

martin 20/10 2005 18:35

Skal selv til Val Thorens og tror det er mindst ligeså populært som Val D'isere, Avoriaz osv. hvis ikke mere..

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen