Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Søren 19/10 2009 11:59
Hey
Jeg søger nogen gutter/gutinder til at tage på ski med. Jeg ved ikke hvilken destination det skulle være men det kan vi/du snakke om. Jeg er selv lige droppet ud af gymnasiet fordi jeg var for skoletræt. Jeg er 19 år og har stået på ski siden jeg var helt lille. Hvis der er nogen der er interesseret så skriv endelig!
MvH Søren
Rasmus 19/10 2009 15:54
Sv: Skibums
jeg rejser der ned med sigurd som også har et indlæg her inde og så kommer Rodrigo i mid november og så kommer enu en kammerat i januar.. men han er villig til at smide et beløb for af vi holder en plads i lejligheden.. hvor mange er i...
Sigurd 19/10 2009 21:43
Fedt man jo flere jo bedre!
Spiller forresten trompet hvis det har interesse.
Oliver 20/10 2009 00:05
Det kunne være alletiders. Vi er to, og rejser som sagt d. 16 november. Har i et sted i tankerne? kan eventuelt maile listen med sæson-lejlighederne?
Andreas Tinggaard 26/10 2009 05:33
Hehe, jeg er temmelig skarp paa guitar og leder efter et sted at bumse/arbejde fra januar og saesonen ud ?
Oliver 21/10 2009 11:05
Hey Rasmus og sigurd. Er der mulighed for lige at snakke lidt omkring lejlighed og sådan idag? Kunne være super hvis vi lige kunne få tid til det, når i nu tager afsted imorgen. Har snakket med min kammerat og han er super klar på en større lejlighed med nogle andre.
Styrmer 21/10 2009 21:25
hey har ikke lige været ved pcen i dag men ja rejser i morgen men i er veld kommen til at ringe... 24830689
Sattack 22/10 2009 07:30
damned I satans skibumser ;-)
Hold os lige opdateret med sneen op til uge 2, hvor vi kommer og vælter St Anton. Forventer mindst 50 cm nysne ... :-)
Holder godt nok mest til ved Mooserwirt (de gamle), men slår lige et slag forbi Crazy Kangaroo hvor mange danske skibumser holder til ...
Ski Heil ...
Team Attack
Christian 19/10 2009 12:40
hi med dig.
hvor har du planer om at tage hen på ski ?
Søren 19/10 2009 12:42
Hey
Altså jeg er næsten åben for det meste, men hvis jeg skulle vælge ville det nok være Val Thorens. Hvad har du i tankerne?
Christian 19/10 2009 12:44
jamen det er fint med mig.
altså min plan var også lidt måske st. anton ?
hvornår ville du evt afsted ?
skulle det være hele sessonen eller kun et par uger ?
Mvh
Christian
Søren 19/10 2009 12:46
St. anton lyder også fedt. Jeg vil egentlig gerne afsted her når sæsonen starter til den slutter. Så måske tage afsted i slutningen af november og tage hjem i april eller lidt før.
Christian 19/10 2009 12:49
super godt. det var også min tanke nemlig.
men en gang i november, er der jo storm fra andre ski-bumser der skal end at finde arbejde, så måske ville det være en go ide at tage før afsted.
?
Søren 19/10 2009 12:51
Jamen jeg er helt frisk på at tage afsted tidligere, så kan vi chill derovre og gøre hvad vi har lyst til. Jeg skal ikke noget før så jeg er frisk :p
Christian 19/10 2009 12:53
lyder squ godt : )
hvor er du fra i dk?
Søren 19/10 2009 12:54
Jeg er fra Lyngby :) har du msn ? det er en smule nemmere. Min mail er Soeren.qvist@gmail.com
Oliver 19/10 2009 13:16
Hej Søren og Rodrigo.
En kammerat og jeg planlægger også at tage til St. Anton i midten af november og så blive sæsonen ud. Har i nogen erfaringer med hensyn til at skaffe arbejde og sted at bo? Vi er nemlig selv lidt på bar bund omkring, hvad der er smartest at have på plads inden afrejse. Jeg håber i kan hjælpe.
Hilsen Oliver
Rasmus 19/10 2009 13:29
hvad fanden "rodrigo" haha så er du sq ude og rekoterer til vores musiske pengemaskine :D.....
hey oliver prøv at ring til trurist infomationen i st.anton du har lister på både lejligheder og arbejde.... men jeg har valdt bare at rejse der ned og kikke lidt på tingene der nede... jeg rejser her den 22/10
Oliver 19/10 2009 13:59
Hej Rasmus. Tak for svaret. Jeg har fået en liste over sæson lejligheder tilsendt fra turistinformationen, men sys for det første at de virker ret dyre, og desuden satser vi lidt på at finde et arbejde der hjælper med logi. Tror vi tager afsted omkring d. 16 november, og så finder et billigt, midlertidigt sted at bo indtil vi har fundet arb.
Rasmus Styrmer 19/10 2009 14:07
lyder cool nok... jeg kan jo eventuelt lige kikke lidt omkring og lige holde jeg opdateret vis jeg støder på noget intresant... er der entlig nogle af jer der spiller noget instrument....
Oliver 19/10 2009 14:15
Det kunne være super. Det er vel ikke for sent der midt i november? Jeg spiller guitar og synger lidt.
Søren 19/10 2009 14:15
Hey, jeg har ikke nogen erfaring med hensyn til job og lejligheder, men det er nok smartest at tage lidt tidligere derned og banke på nogen døre om man kan få noget arbejde. Men det er nok bedst at finde en lejlighed inden.
Jeg kan spille en smule trommer, har gjort det snart 1 år. Hvorfor?
Rasmus Styrmer 19/10 2009 14:30
det lyder sq godt drenge :) :) så er vi sq et helt band.. vi hade nemlig tænkt os at tage lidt lyd med der ned såå kunne man moske tjæne lidt på at spille. jeg spiler en lille smule bas og Rodrigo spiller klaver/keybord vi har kendt hinande i nogle år nu såå det kunne jo være en ide vis i var på
Oliver 19/10 2009 14:44
jamen det er jeg da helt sikkert frisk på.har selv overvejet det som en mulighed for nogle ekstra spir. Hvad gør i med sted at bo, Finder i noget hjemmefra eller tager i bare derned og prøver lykken?
Rasmus Styrmer 19/10 2009 14:47
jeg rejser på torsdag og har endenlig ikke fundet så meget så jeg finder noget nå jeg kommer der ned... menn vis jeg ved at der kommer flerer i løbet af vinteren kunne det jo værer vi skulle kikke på en lejlighed med nogle flerer værelser....
Oliver 19/10 2009 15:14
Som sagt har touristinformationen jo sendt en liste over sæsonlejligheder, og umiddelbart ligner det at det bliver billigere jo flere man er. Så det kunne vi snildt være interesseret i. Hvor mange kender du som skal derned?