Thomas 13/02 2009 09:35

Hey Alle

jeg er en 18 årig (snart 19 årig) fyr der tænker på at tage til enten Mammoth eller Whistler til November (henholdsvis USA og Canada), og så bo der i en 5 måneders tid og arbejde derovre osv.. Jeg har fundet "rejsen" på alpservice.dk, men ville så høre om der var nogen der var interesseret i at tage med.. :D...

Kommentarer:
Der er i alt 15 svar i denne forumtråd.

Christian Petersen 13/02 2009 16:55

Sv: Skibums

Jeg står i samme situation som dig. Har du nogle priser på Whistler for sæson 09/10? OL skulle efter sigende skrue priser meget op.

Caspar 19/02 2009 11:06

Hey står i samme situation, vil gerne ned at stå på ski og arbejde søger også nogen friske mennesker der er klar på det. så det kunne være vi kunne finde ud af noget sammen, afslutter min HG eksamen til sommer og bliver 19 til august.

skriv til mig jeg er frisk på det hele

cawer999@hotmail.com

Mikkel 14/02 2009 16:14

det skulle være nermest umuligt at få lejlighed i Whistler da de går til presse og deltagere osv :) men hvis det er er jeg frisk på frankrig eller østrig :)?

Anna 15/02 2009 11:34

Jeg er frisk på Canada eller USA.. Bliver student til sommer og vil meget gerne derhen og stå - gerne sammen med nogle andre unge :-)

Thomas 16/02 2009 18:16

Har desværre ingen priser på whistler for 09/10, men jo mere jeg har kigget rundt, jo mere er jeg også blevet varm på USA, hvis det er.. :D...

Jeg er iøjeblikket i kontakt med en der arbejder i USA (steamboat i colorado) han ved alt hvad der er værd at vide når vi snakker visum, arbejde og bolig osv... så hvis der er nogen der er varme på mammoth, så smid mig lige en mail på thomasfunch@gmail.com

Den eneste ulempe der er ved USA frem for Canada, er jo self at man skal være 21 for at måtte drikke, så hvis i hellere vil til canada, så sig til.. :D... vi samler en gruppe.. .blir herre hygge.. :D...

Andreas 16/02 2009 21:30

Thomas, er du sikker på man ikke også skal være 21 for at drikke i canada?

Anna 16/02 2009 22:08

tjek denne side ud.. det lyder som noget :-)

og nej, man skal være 18 og nogle stedder 19 for at drikke i Canada.

Anna 16/02 2009 22:10

hehe.. her er så siden.. glemte lige at skrive den..

www.whistlerbums.dk

men jeg kunne forestille mig at vi skal være lidt hurtige hvis vi skal nå det..

Andreas 16/02 2009 22:34

Nice Anna :) . var helt overbevist over at det også var 21 i Canada. det var da en rar info (:

Thomas 16/02 2009 22:34

det hjalp lidt at der var et link.. :p...

men det ser sgu spændende ud.. :D... så må vi jo lige finde ud af hvad der er bedst? Canada eller USA???... spørgsmålet er bare om ikke whistler bliver umådelig overbefolket grundet OL??? desuden kunne jeg forestille mig at det bliver nærmest umuligt at få arbejde der, netop grundet OL???

sig noget.. :p.. :D...

Thomas 16/02 2009 23:02

Jeg har så åbenbart lige skiftet navn.. :D... bar så ingen er i tvivl om at boomle er thomas.. :D...

Anna 17/02 2009 06:51

Jeg vil helst Canada.. også på grund af alkohol.. og det er nemmere at få arbejdstilladelse i Canada end i USA..
Men jeg tænker lidt, at OL burde være med til at generere mange nye jobs i Whistler.. og OL varer jo ikke en hel sæson må man huske!

Rasmusdamborg 22/02 2009 21:32

Halløjsa ..
Vi er 2 drenge på hhv. 19 og 20 år, som også bliver studenter til sommer. Vi vil meget gerne på ski til vinter, gerne over en længere periode. Whistler har vi også kigget på, men med OL samtidig i udsigte, synes dette meget svært. Dog er vi meget interresseret i at komme afsted, og vi er også friske på, at være med i en gruppe der tog afsted sammen.

Vi vil meget gerne høre hvad i har af ideer, og evt. kunne vi snakke sammen, og se om vi kunne arrangere noget sammen? I må meget gerne kontakte mig. Herudover deltager jeg også i debatten herinde.

E-mail: railer33@hotmail.com

Mvh
Rasmus Damborg

Andreas 17/02 2009 13:32

ja det vil jeg også give Anna ret i. Der bliver bare bygget i Whistler konstant og alle steder lige nu. bliver måske lidt for meget af en byggeplads.

Thomas 17/02 2009 14:09

Jeg må ærligt indrømme at jeg lige pt er mest til Mammoth... jeg er igang med at finde ud af en masse omkring det sted, samt visum og arbejde osv... hvis det mislykkes siger jeg til... så kunne jeg godt være med på en tur til whistler.. :)...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen