Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Martin Nielsen 22/10 2003 13:53
Jeg er 23 år gammel. Jeg søger nogle at være skibums sammen med. Det er for sygt at rejse alene. Har overvejet at tage til St. Anton i starten af januar og ca 3 mdr. frem.
Skriv til mig hvis du/I har interesse!
Hilsen
Martin
Dan Nissen 23/10 2003 14:16
Sv: skibums
Hey Martin
Prøv evt. www.alpservice.dk, et danske bureau, som formidler lejligheder til kommende skibumser ??
Jeg skal selv med dem til Fernie, det ultimative powder resort i canada ??
/Dan
bums 24/10 2003 18:40
Hej Martin
Jeg er også 23år og er også vild efter at komme afsted som bums. Planen var godt nok Ischgel eftersom jeg har hørt det skulle være fedest, men er da villig til at gå på kompromi....måske. Har du fundet et sted at bo eller arb? Jeg er igang med at søge begge dele men ikke haft held endnu.
bums 24/10 2003 18:40
Hej Martin
Jeg er også 23år og er også vild efter at komme afsted som bums. Planen var godt nok Ischgel eftersom jeg har hørt det skulle være fedest, men er da villig til at gå på kompromi....måske. Har du fundet et sted at bo eller arb? Jeg er igang med at søge begge dele men ikke haft held endnu.
Martin Nielsen 02/11 2003 15:28
Hey Bum!
Undskyld jeg først svarer nu....har ikke været online længe!
Jeg har faktisk fundet et sted. Jeg skal med et selskab der hedder happy skiing. www.happy-skiing.dk
Virker meget cool. Skal til de 3 dale, godt nok en lille flække der hedder St. Martin de Belleville, men det er til en overkommelig pris 18.500,- for transport, lejlighed og liftkort til de 3 dale. Prøv at tjekke det ud!!!
Du kan bare skrive til min almindelige mailadr. hvis du er interesseret!
Martin