Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Anne-Katrine 19/09 2002 15:58

Hej med jer.
Jeg er en pige på næsten 20, der leder efter nogen at være bums med i den kommende sæson. Jeg vil gerne til Østrig eller Frankrig, men er lidt på bar bund mht... Tjaa, alt! Jeg står på snowboard, og synes lissom ikke en uge af gangen i sneen er nok, så hvis du har det på samme måde, så giv lys fra dig.
Venlig hilsen Anne-Katrine, Esbjerg. tlf:61701982

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

lene 22/09 2002 12:32

Sv: skibums

Hej Anne-Katrine.

Vi er to (måske tre) piger på 20 år som tager til alperne i 3-4 måneder for at stå på ski og arbejde. om det blir østrig eller frankrig er vi ikke sikre på endnu, men vi er igang med at undersøge mulighederne. Det kunne da være fedt hvis du ville med, jeg var i sölden sidste år og vi tager muligvis derned igen...men har du et forslag så kom med det.

du kan skrive til mig på: kruselene@hotmail.com

hilsen lene og louise (og louise)

ditte 21/10 2002 14:46

hej lene!

jeg er såmen bare nysgerrig... :o) hvor arbejdede du henne i sølden i vinters??? jeg var nemlig dernede forrige sæson 00-01, men arbejdede desværre i hochsølden (og var i saas fee i schweiz denne vinter). da jeg var dernede var jeg den eneste danske pige & der var kun 3 danske fyre. var det ellers fedt i vinters??? der var sikkert endnu flere turister end da jeg var der da de gør en god del reklame for stedet.

mvh ditte

Oliver 31/10 2002 11:49

Hej Anne

Jeg har sendt en mail til dig idag, til trods for at det er lang tid siden du skrev dit indlæg.

Håber du ser den..

Oliver

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen