🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Skibums 2010/2011

Christian Breum 21/02 2010 17:33

Hej..

Jeg bliver færdig med hhx her til sommer, og har fra november/december måned overvejet livet som skibums.. Står selv på ski og har stået 1-2 uger hvert år siden jeg var 3 år gammel.. Vil gerne finde nogle og dele lejlighed med? og er åben overfor mange forskellige destinationer...

- Christian Breum

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Rikke 24/02 2010 20:23

Sv: Skibums 2010/2011

Hej Christian
Jeg ved ikke om du har læst med på nogle af de andre forums her inde, men vi er et par stykker, som overvejer Canada, vi er stadig lidt i tvivl om destination, men afsted til Canada, det skal vi i hvert fald.. Lige nu er vi en 4 stykker som snakker sammen, og vi har alle mødtes her på skisport. :)
Mvh. Rikke

Christian Breum 25/02 2010 22:30

Har hurtigt kigget på de andre forums, men de var lidt lange :) :p
Det lyder helt kanont, i er nogle der har canada i tankerne... Jeg har også selv tænkt meget på canada, og har nogle kontakter derhenne, eksempelvis i en ejendomsmægler, som evt kunne finde en lækker bolig, end de andre der er inde på de forskellige hjemmesider. + nogle flere kontakter som man evt kunne benytte sig af, til at finde den rigtige destination i canada...

Mvh. Christian Breum

Rikke 26/02 2010 16:20

Okay, det lyder fedt, men finder du mig ikke på facebook, og er med der i stedet for, der vil vi gerne samle alt vores information, det er lige noget nemmere end alle de her forskellige forums. :P
Mvh. Rikke Pilgaard Krogshede Meldgaard

Søren H 22/02 2010 10:40

Hej Christian.

Det er bare en rigtig god idee. Herligt at dele en sæson med andre i et skiområde.

Jeg formidler 3 lejligheder i Val Thorens, så hvis du har interesse, kan du se mere på http://www.valthorens-ski.dk
Der kan du se de 3 lejligheder med billeder og information.

Håber da du kommer afsted!

Mvh
Søren H

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen