🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

skibums 09/10 Val Thorens, Frankrig :)

Anna Lund 28/02 2009 10:32

Hej...

Vi er 2 piger, som tager til Frankrig i sæsonen 09/10 til Val T. Vi søger nogle roomies, da vi har fundet en 5-pers lejlighed. Vi søger primært piger, i alderen af 19-25 år, da vi selv er 19 og 20.

Lejligheden indeholder et værelse med 2 køjesenge, og et andet værelse med en dobbeltseng. Derudover er der et lille køkken med en sofa, og det sidste værelse indehodler spisebord og en sofa. Lejligheden ligger godt og centralt, samt tæt på pisten. Prisen fra sidst i nov til starten af maj, ligger på ca. 15.000 kr. pr. person.

Hvis dette har fanget din interesse, så send en mail og fortæl lidt om dig selv, eller svar herinde på vores besked.

Hilsen Maiken og Anna

Kommentarer:
Der er i alt 13 svar i denne forumtråd.

Gitte 03/11 2010 12:46

Sv: skibums 09/10 Val Thorens, Frankrig :)

Hej
Er lejligheden fyldt.. Vi er nemlig to piger der kommer bare en måned fra 26 dec og frem.

Og søger noget at boi JO!!

Håber fra NU af!!

Martin 03/11 2010 12:53

hey Gitte

det er et indlæf fra 09, men ring til mig, måske jeg kan hjælpe jer

42207664

Jonas Højgaard 15/03 2009 20:11

Vi er 2 drenge som er meget interesseret. vi er henholdsvis 19 og 20 år. jeg ved godt at i søger 2 piger, men ville lige høre om i alligevel er interesseret..??

Hilsen Jonas

Emilie 15/03 2009 21:08

Det lyder helt vildt fedt.
Kunne være super fedt. Har selv stået på ski siden jeg var helt lille - og elsker det.
Har selv overvejet at gøre noget som jer, men problemet er at finde nogle at gøre det med, da alle har planer osv.
Har i fundet alle jeres roomies?
Mvh. Emilie.

Anna Lund 16/03 2009 12:30

Hej igen
Til Jonas, vi er også åbne for at bo med et par fyre, så længe I er med på at have lidt aftaler omkring lejlighedens stand osv:-) Vi mangler stadig 2 roomies, så I er velkomne til at sende mig en mail og fortælle lidt om jer og jeres planer for sæsonnen dernede... Og Emilie, du skriver også bare! :-)

ullerprinsessen@hotmail.com (Maikens mail)

Bina 05/03 2009 11:07

HEY

jeg er næsten 100% sikker på at tage afsted som bums næste sæson.. de sidste brikker skal bare lige falde på plads først ;o)

men ellers er jeg frisk på bumselejlighed i Val T.

Jeg er selv en tosset tøs.. som netop li er kommet hjem efter 5uger i AVO. Har faktisk kun stået på ski 6 uger ialt.. kunne ikk stå rigtigt før jeg tog afsted denne sæson.. men nu er det lært, og jeg er helt bidt og nyforelsket i sporten og miljøet. Er så småt begyndt at freestyle lidt og mit mål er at blive "sej" til det næste sæson + at jeg vil lære at mestre snowboardet ;o)

fylder 27 om en måned - men bedre sent igang end aldrig, er det ikk sådan man siger!?
Er ved at afslutte en uddannnelse på designskole..men pt. længtes jeg bare efter at komme afsted mod sneen igen.

hvornår skal I bestille/reserevere lejligheden?

mvh bina

Anna Lund 08/03 2009 15:25

Ahh det lyder fedt med AVO! :) kan bare ikke vente med at komme afsted til Val T!!

vi har endnu ikke fået at vide hvornår depositummen skal betales, men lejlighedens danske ejer kontakter Maiken en gang i løbet af denne eller næste uge regner vi med. (han er selv på skiferie nu:) )

fedt at du er interesseret, en af mine klassekammerater vil også gerne med så nu mangler vi kun én tosset tøs til :)

hvor er du fra? vi havde tænkt os at mødes når det hele er faldet på plads.

arbejdede du i AVO og hvor nemt var det at få job/tale med folk når man kun kan engelsk? vi er jo 1. gangs bumser så har en del spr. :)

fedt at du er snowboarder - begyndte selv i år med board:) har derudover stået på ski i 3 mdr alt i alt. satser også på at blive prof i løbet af de 5 mdr i Val T.

hvor længe regner du med at ville være der?

Alexandra 09/03 2009 16:08

Hej.

Vi är 2 svenska tjejer som ska ner och skibumma 09/10.
Om det finns platser över i lägenheten skulle vi vara glada om ni hörde av er.
alexandra_joandi@hotmail.com

Mvh Alexandra

Mette Kirstine Bælum Nielsen 09/03 2009 18:11

Hej piger

Har I fundet nogen til at fylde pladsen ud? :)

Hilsen Mette

Alexandra 09/03 2009 18:15

Jag har några frågor..
-Vart ligger lägenheten i Val Thorens?
-Finns det plats för 2 till?
-Hur mycket kostar lägenheten?

Alexandra

Anna Lund 10/03 2009 21:57

Hejsa

Ja, vi har muligvis stadig 2 pladser tilbage i lejligheden. I er velkomne til at sende os en mail og fortælle lidt om jer selv!

Til Alexandra, lejligheden koster omkring 15.000 kr. per person for hele sæsonnen. Jeg kan ikke svare på hvor den ligger, da ingen af os har været i Val T før, men ham vi kan leje den af, sagde at den lå i den bydel, hvor der sker noget og tæt på pisten.

Hilsen Anna og Maiken

Anne Madsen 26/05 2009 14:59

Hej Piger.
Har i fået fyldt lejligheden op, eller mangler i stadig en?

Martin 01/06 2009 08:11

tjek www.valthorens.wordpress.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen