Skibriller!

Nicolai 13/12 2006 00:11

Hej

Jeg skal afsted til Østrig her i januar og mangler i den grad et par ordentlige skibriller.

Er der nogen, som kan anbefale nogen briller til højest 5-600 kroner

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Mette 13/12 2006 14:08

Sv: Skibriller!

Hej Nikolai

Jeg har de bedste erfaringer med Oakley og Arnett googles. Men tror ikke de fåes i den prisklasse...

Det vigtigste er, at der er dobbelt glas i, da det minimerer "duggede ruder". Der er mange teroier m.h.t. farven på glasset. Mine er lyse brune-lidt over i den gule, og de er perfekte til al slags vejr.

Desuden skal du være opmærksom på, at ikke alle googles er kompatibel med hjelm, hvis du alstå kører med en sådan.

Det var blot min erfaring...

Hilsen Mette

Henrik 13/12 2006 19:39

Du kan evt. se på nogle fra Adidas googgles. De har lavet en helt ny serie. Rigtig fede og alle med dobbelt glas. Jeg har selv købt et par, og de sidder rigtig godt og passer også til hjelm. De koster dog 700-800 kr og opefter. Men i prisklassen 500-600 kr er det nok Scott, der er de bedste.

Held og lykke!

Lisbeth 13/12 2006 20:14

Tjek www.kjoon.dk

Kim 13/12 2006 21:04

Jeg har lige købt et par ALPINA IMPERIOR QUATTROFLEX SILVER-SNAKE et par fede goggles købt hos højmark rejser pris i intersport 1000.- hos højmark 600.-
go´tur

Martin Trust 13/12 2006 21:43

Gå ind i den nærmeste Surf&Ski shop, eller på deres web-site. Der har de rigtig mange fede briller/googles?

Skisport.dk - Redaktion 14/12 2006 19:04

Hej Nicolai

Mette skriver:

"Jeg har de bedste erfaringer med Oakley og Arnett googles. Men tror ikke de fåes i den prisklasse..."

Oakley O Frame brillen starter faktisk ved priser på 550,-
De fåes bl.a. her på siden:
http://skisport.dk/skishop/?action=kategori&kategori=5

Mvh Skisport.dk, redaktion

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen