Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Søren S. Nielsen 22/01 2008 09:19
Hej Skivenner,
Er du/I lige så tossede med at stå på ski og klar på en smuttur til Hemsedal, så har jeg en 4 værelses lejlighed på hånden. Hermed mulighed for at minimere udgifterne(lejlighed, færge og benzin). Jeg ligger bil til, og vi kører Torsdag aften d. 24/1 fra Århus, og er hjemme igen mandag morgen d. 28/1 i Århus = 3 dage på ski ;-).
Jeg er en M på 39, som er let øvet på ski.
Hilsen Søren
Jacob 22/01 2008 09:56
Sv: Ski NU !
Hej.
Hvor meget vil turen ca komme til at stå i?
Med transport, lejlighed og liftkort. (ikke lommepenge)
Og hvad tidspunkt er der hjemkomst til Århus mandag morgen?
Er lige kommet hjem i søndags fra Østrig, men er blevet vildt bidt af at stå på ski, og vil meget gerne afsted igen og få nogle flere km i benene.
Er M på 29, og har været afsted halvanden gang, men kører rimeligt ubesværet, mangler bare noget fart.
Ulla Petersen 22/01 2008 10:22
vi er to voksne med et barn der gerne vil med. begge gode skiløbere, hvoraf den ene skal hjælpe barn på skift og den anden så kan stå med dig.
Vi kommer fra fyn og har taget fri alligevel.
Skriv til os og vi finder ud af noget - ellers er vi nødt til at bestille noget idag - der er dog ikke meget tilbage, næsten alt udsolgt.
Mvh Ulla og Lars
Søren S. Nielsen 22/01 2008 12:57
Hej
Tak for svarene.
Hvis vi bliver 2 som tager afsted, er prisen ca. 3700 kr. Dette inkludere lejlighed, færge, liftkort og forsikring. Der oven i kommer udgifter til benzin og lommepenge.
Færgen sejler 20.30 fra Hirtshals og er fremme ved Larvik kl. 07.30 Fredag morgen. Derfra er der 290 KM til Hemsedal (ca. 3-4 t.)
Færgen sejler igen Søndag aften fra Larvik kl. 21.45, og er fremme ved Hirtshals kl. 08.00 Mandag morgen.
Ulla Petersen 22/01 2008 13:07
hej Søren
Vi er med på den, vil du kontakte os direkte - min mailadr. fremkommer ved at klikke på mit navn. Vi er 39 og 40 år, og kan godt forberede noget mad hjemmefra hvis int. Send os en mail med telefonnr.
mvh Ulla og Lars