Ski mellem jul og nytår??

Dennis Stein 28/11 2007 14:17

Er jeg en af de få som allerede er træt af jul og nisser og vi er ikke engang i december endnu!?

Tænker om der er nogen som skulle afsted mellem jul og nytår (uge 52) med ski og FEST i benene?? Hvis dette skulle være tilfældet og i manglede en rejse buddy så sving en besked..

destination og pris: Don´t care;)

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Kris 02/12 2007 12:19

Sv: Ski mellem jul og nytår??

Hej lyder som en god ide.

Jeg er lidt ældre, men lever mit liv som en på 18 år ( GRINER) og da det ikke er en date, men en fælles ski tur betyder alderen ikke noget...
Jeg har stået på ski ca 20 gange en uge, og plejer at løbe med turbohldet..
så jeg skal også nok kunne følge med...
Og feste igennem det kan jeg også.....

Her er mit tlf nr.. 27151404.. ring så vi kan aftale nærmere...

Knus kris

A. Lærke 28/11 2007 17:52

Jeg selv og en kammerat vil mægtigt gerne afsted, og har nogenlunde samme holdning til destination mv.
Men hvad havde du tænkt på mht. datoer? Som udgangspunkt har vi et vindue der hedder 26. dec. - 2. jan.
Kan det bruges?

Kris 28/11 2007 17:57

Hej Dennis

Jeg har planer om at rejse til wagrain i uge 52, jeg er mere til ski og fest, end kedelig jul i DK...
jeg har ikke bestilt rejse endnu, men gør det nok, i næste uge.. jeg rejser alene og regner med at nogle af mine Østriske venner fra sidste år støder til i løbet af ugen..
Det kunn være rigtig hyggeligt hvis der var flere der ville med..
Hvis du skulle have lyst til at rejse sammen, så kontakt mig.. MVH Kris

Kasper Pedersen 28/11 2007 18:19

Hey!

Vi er en 4 stykker, som tager til Garmisch Partenkirchen i uge 52 - vi skal på afterski! :D det er en by med ca. 30.000 indbyggere, og der er et stort sted hvor der er gang i den, både et sted for unge og et sted for gamle - vi er jo så nok de unge :)
skriv mail til mig vis i vil vide mere om stedet :)

D. Stein 29/11 2007 16:47

Hey A. Lærke & Kris..

Syns det lyder som noget vi sagtens kan arbejde videre med, og vi kunne jo alle 4 tage til Wagrain eller alle 4 tage et andet sted hen.. I don´t care;)

Men for at dette kan blive en succes for alle parter er det vigtigt at man er ligesindet..

Selv er jeg 24 og har stået på ski i ca 10 år. Jeg arbejder som bartender i kbh´s natteliv. Og når jeg ikke er på job går jeg i byen;)

For mig handler denne tur om at komme væk fra jul og nisser, med sne og pils for øje;)

Lyder dette helt forkert?????

Stein

Har i samme

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen