Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jool 11/12 2012 09:33
Hej
jeg er en mand på 60 år, i form og med mange år på ski bag mig, nu har jeg endelig fået tid til at tage på ski flere gange i løbet af vinteren så derfor søger jeg en skimakker, der som jeg også har lyst til at besøge nye steder, der findes en masse små steder hvor der er skiløb til 2-3 dage og så kan mand jo køre et nyt sted hen, jeg benytter ikke dyre hoteller men finder gerne et sted at bo hvor prisen er fornuftig, så bliver der til flere ture i løbet af vinteren, kunne du tænke dig at være en del af sådan en tur så skriv i dette forum
hilsen jool
Jool 11/12 2012 22:51
Sv: ski kammerat søges
hej per
kender dem godt og de laver nogle fine ture, men jeg er lidt mere til at smide mit grej ind i min bil og så køre sydpå
Flemming Nielsen 13/12 2012 18:15
Sv: ski kammerat søges
Hej Jool.
Jeg er en "ung" mand på 65, har stået på ski i mange år, og er en udmærket skiløber, bliver der sagt.
Dine ønsker om skiløb tiltaler mig meget.
Sidste år var jeg af sted med en gruppe på 35, det var udmærket, flinke mennesker og udmærkede skiløbere, vi var i Canazei, forøvrigt et godt sted har været der flere gange, for 2 år siden gjorde jeg som dig, dvs lavede et indlæg her på siden, som dig nu, det lykkedes perfekt, jeg fik respons, og vi kørte til Flahau, (vi gik fantastisk i spænd) af sted kl. 8 og var der kl. 20 aften.
Nå det var så en hel roman.
Hvis ovennævnte tiltaler dig, så lad høre fra dig.
ps. jeg bor i Aarhus.
Stor skihilsen
Flemming