Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Ski instruktør - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Jacob Hedensted skrev:
Hej derude.
Jeg er en dreng på 18 år, som går og drømmer om at blive skiinstruktør, men har et par spørgsmål.
Jeg kan se på "Den Danske Skiskole"'s hjemmeside hvilke kursuser der er og hvad de kræver. Umiddelbart kan jeg se at BSI 1 er det første kursus man skal igennem (ret mig hvis jeg er forkert).
Men under kursus beskrivelsen til BSI 1 står der at kravene er

Min. fyldt 18 år i indeværende år.
Meget erfaren skiløber
Besiddelse af den Alpine Manual
Indbetaling af kursus licens (100 kr.)

Specielt andet punkt bekymre mig.
"Meget erfaren skiløber" kan jo diskuteres, og når man ikke har et reference punkt at gå ud fra, kan det være godt som umuligt at vurdere ens evner tilstrækkeligt.
Derfor spørger jeg om der er nogle derinde som har dette grundkursus, og kan guide mig lidt?
Derudover vil jeg gerne vide hvad man kan bruge dette kursus til? Jeg har hørt noget om at hvis man tager en instruktør uddannelse i Østrig må man kun undervise i østrig. Er dette sandt eller falsk? Og så et sidste spørgsmål. Er der andre alternativer til BSI hvis jeg gerne vil være instruktør?
Hilsen Jacob Hedensted
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen