Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Sanne 24/01 2008 20:41
Vi er 2 søde piger på 29 (snowboarder) der VIL afsted i påsken. Vi er åben for alt og også i forhold til at skulle dele lejl, hytte, iglo mm :-). Kigger efter en billig løsning. Østrig er favouritten, men sålænge der er gode pister, sne-garanti og mulighed for en jäger eller flüegel (ell noget lign)så er vi med på den!
Skriv hvis du er interesseret eller kender nogen der kender nogen.....
/Sanne & Trine
Martin Langdahl 24/01 2008 21:12
Sv: Ski i påsken!!
Tjeck trier rejser hvis i er ligeglade med hvordan i rejser, de har en en såkaldt joker rejse, det er ret billigt men i ved så ikke hvor i skal hen før ugen inden i tager afsted.
Kasper Pedersen 24/01 2008 21:14
Tager selv til Sölden i påskeferien.. :)
Michael Barfoed 09/03 2008 09:35
Hej, Ved ikke om i har fået rejselejlighed, ellers tager jeg med min søn til Maria Alm i Østrig på fredag d. 15.3 til 20.3, og har to ledige pladser i bilen. Der skulle stadig være god sne og det har lige sneet i sidste uge. Der er flere der står på stand-by, men drop en mail hvis det har interesse. Står selv på ski.
Kristian 09/03 2008 18:32
Hej.
Vi sælger to pladser til valmeiner i frankrig fra D 14-3 - 23/3,bus liftkort, og fin lejlighed.
Turen er med en masse uni folk (over 100 stks) så der bliver sikkert go stemning.
normal pris 2900 nu 2500 pr plads
Hilsen kristian
Eg 28/03 2008 21:20
hvad med uge 16.....? :-)
Thore 25/01 2008 16:48
Hej Sanne og Trine,
Jeg havde satset på en tur i uge 11, da det er billigere, men da jeg pt. står uden rejsemakkere kan jeg nok godt overtales til uge 12.
Jeg er 28 og øvet snowboarder, dog ikke noget med alt for vilde hop. Østrig er super hyggelig og klart at foretrække for mit vedkommende. Jeg kan måske skaffe en 4-mand, så det kan komme til at passe med en lejlighed.
Send en mail, hvis I er interessede.
Note: Afterski og hygge er et must, men kun hvis man kan stå op tidligt og være på bjerget hele dagen ;)
Vh. Thore
Stefan 02/03 2008 19:01
Til Sanne og Trine
Jeg har planer om at sus der ned i Påsken, dog der nogle her fra som ikke kan klare mere i år, jo vi har være i østrig 2 gang i år, de står dog på ski og jeg en vild snowborder...
Jeg kender Zillertal som var det min egen baghave !
Håber i kan bruge mig og min viden på en tur til evt. zillertal, se evt. lidt her om hvem jeg er, www.stsnet.dk
No risk.... No fun
Klaus Andersen 02/03 2008 20:22
jeg er helt klart også frisk....SKAL bare afsted i år. Har kigget lidt på udbuddet af restpladser og har set, enkelte stykker til bla. St. Anton og Sölden...
vil gerne undersøge noget, men er stort set ligeglad....jeg er ikke selv boarder, men mon ikke det går alligevel??
Mathias Hansen 04/02 2009 11:08
hej sanne og trine,
En kammerat og jeg har nu gennemsøgt hele vores vennekreds mm, for at finde 2 til at personer til en tur frankrig i uge 15, da vi har fundet en billig lejlighed m halvpension, liftkort og transport(3600).
jeg har ikke været afsted i år, og jeg er ved at være desperat.:)
det skal siges at lejligheden er opdelt i 2 værelser med fælles toilet, så i kan få jeres eget:)
kontakt mig evt på mobil(23989893)
håber meget på svar
mvh
mathias
Søren H 04/02 2009 13:01
Hej
Tjek lige datoen. Den er 1 år gammel!
mvh
SH
Chris 04/02 2009 19:21
Hej vi er en gruppe der tager afsted i uge 12.
Det koster 4.550,- kr. Super billigt.
Og er inkl. 7 dages liftkort. + HALV PENSION + tur /retur.
Tjek. www.snowtrip.dk
Jacob 15/03 2008 14:12
Hej Sanne
Har i fundet nogen?
Vi tager fomentlig afsted på tirsdag aften og tager hjem søndag...
Johanne Øelund 15/03 2008 14:55
Hej Jacob.
HAr i plads til en til, jeg har endnu ikke fundet noget at tage afsted med
Savas 15/03 2008 15:16
kører i bil til alperne, intermediate ski løber. ring og aftale tur retur dage i påske.
mvh
Savas
20639388
Jacob 15/03 2008 15:34
Hej Johanne
Vi er ved at undersøge mulighederne men skriv til agent007mugge@hotmail.com hvis du stadig er interesseret. Jeg skal mødes med ham den anden der skal med og så finder vi ud af hvad der skal ske.
Johanne Øelund 06/03 2008 00:48
Hej
Pige på 29, også snowboarder.
Har i fået planlagt noget ellers er jeg meget interesseret, var så småt ved at opgive at komme afsted i år. Jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men håber det er ok
Klaus Andersen 06/03 2008 22:28
Hejsa...
nu er det næsten sikkert at jeg tager til Italien, Folgarida....en kammerat kan klare en lejlighed til omkring 300 euro...der går tog derned til, og liftkort er ikke indregnet, men hvis nogen synes det kunne være en mulighed at dele en lejlighed??....og det er altså uge 12..
Sophie 23/02 2009 14:30
Matthias:
Hvor har du fundet det tilbud?
Vi er to piger der forsøger at komme afsted i påsken. Vi skal finde det billigste tilbud for at det kan lade sige gøre. Vi vil helst til østrig, italien eller frankrig. Nogen forslag?