Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Ski i julen

Thomas Dueholm 21/10 2005 19:12

hejsa,

Vi er nogle drenge som vil på skiferie fra d. 25 december og så have nytåret med på destinationen. Sidste år var vi i Saalbach, hvilket var en succes!
I år vil vi prøve noget nyt, og har tænkt på Val T, Ischgl eller St. Anton... Nogle derfortælle om der er gang i nattelivet og på afterskiing i denne periode? Samt hvordan det ser ud med sne sikkerheden?

På forhånd tak for hjælpen...

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Thomas Dueholm 21/10 2005 19:17

Sv: Ski i julen

Foreslag om andre rejsemål er selvfølgelig også velkommende :)

Flemming 22/10 2005 13:19

Det er et fantastisk valg, og der er normalt fuld tryk på i val T.

Louise 22/10 2005 20:30

jULEN I ST.ANTON ER RIGTIG GODT. DER KAN DU BÅDE HAVE SNE, AFTERSKIING OG GOD ØSTRIGSK MAD SAMT ET GODT BOSTED ALT EFTER HVOR MEGET DU BETALER. I ØSTRIG, HVIS DU BESTILLER PRIVAT, TROR JEG, AT DU SKAL BESTILLE HOTELLET/PENSIONEN RET SNART, EFTERSOM I JULEN OG NYTÅR HAR ØSTRIGERNE OGSÅ FERIE. DET SAMME HAR FRANSKMÆNDENE.

Emil Pank 23/10 2005 17:53

Jeg synes helt bestemt at du skla tage til Val T. Ikke at jeg har noget at basere det på, men vi er selv fire der tager derned fra den 25. til den 3. Så jo flere menesker jo mere gang i den!
Har også hørt fra en masse kilder at der skulle være vildt gang i den i julen i val T. men ville også være underligt hvis det var den eneste uge der ikke var det.
Derudover er skiløbet dernede jo også helt i verdensklasse....!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen