Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
bobby 26/01 2006 19:51
Hey..
Har stået på ski i ca. 14 dage fordelt på 3 år. Men vil meget gerne stå på snowboard, hvilket jeg har prøvet 1 dag. Jeg skal afsted på en 4 dags tur til Sverige, og vil hører om det på sådan en kort tid, kan betale sig at prøve at lærer at stå på snowboard, og hvad jeres egen holdning er til dette?
Takker..
bobby 01/02 2006 18:57
Sv: Ski eller Snowboard?
Hej
Tak for de gode råd. Tror jeg tager udfordringen :)
ch 26/01 2006 21:24
Gør det du har lyst til..... det er som regel det sjoveste
kenneth 27/01 2006 13:36
jeg lærte der på en dag.... altså næsten... anden dagen kunne jeg stå uden af falde hele tiden... hehe
Kean 27/01 2006 14:02
selv totalt motorisk hæmmede kan lære at køre på snowboard, spørgsmålet er vel, som ch påpeger, hvad du selv synes er sjovest/mest udfordrende/mest spænende/sejest eller hvad dine vurderingskriterier end er.
kenneth 27/01 2006 17:47
det er bare ikke alle der lære det lige hurtig. jeg var afsted med en han lærte det ikke på de 8 dage vi var afsted....
Peter 28/01 2006 16:23
At lære at stå på snowboard handler i høj grad om mod og hæmninger. Er man ikke bange for at slå, og ligeglad med hvordan det ser ud de første par dage, så lærer man det lynhurtigt. Er du den lidt mere forsigtige type, vil du få mere ud af ski, hvor det er nemmere at lære (men sværere at blive dygtig til)
martin 29/01 2006 12:29
hejsa...
nu har jeg været i sverige hver lørdag her i det nye år fordi jeg var fast besluttet på at få styr på et board....
har stået på ski i mange år og det begyndte at kede mig til sidst.. syntes mulighedderne for at lave lidt sjove stunts var lidt begrændset...
har på de 4 dage deroppe fået godt styr på det..(skal lige siges at jeg så også har fået en del knups og blå mærker)
men som det nævnes længere oppe, hvis man kan ta lidt så kommer det også hurtigt.. ! er nemmere at styre med lidt fart på men man skal stadig passe lidt på ikke at blive for modig.. ! for det kan gå galt. !
lad dig endelig ikke skræmme.. ! kom ud og prøv det... !
Just keep on trying. :) det skal nok komme.. !
Pige 31/01 2006 16:55
På 4 dage skal du nok få styr på dit board. Jeg vil dog anbefale lidt undervisning (f.eks bare en time) sådan du kan få lært teknikkerne ordentlig....
Held og lykke med det!