Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Ski-briller

Kc 18/12 2011 20:15

Hejsa Skiglade mennesker!
Okay som titlen siger, er jeg ude efter lidt info om Ski briller
Jeg er 100 på at der er blevet diskuteret og skrevet om hvilken farve hvilket steel osv osv er bedst.
Men her kommer den igen.

Jeg skal til Val T her i uge 7 og fået købt ski,jakke osv osv meeen brillerne er det eneste jeg mangler.

Der er såå mange linse farver at vælge mellem, og om det er 3 lags eller 2 eller 4, og om de har quartro noget noget. Jeg er clueless
Prisen går jeg faktisk ikke såå meget op i, men kan de holdes under 1500 er jeg glad ;)

Hit me with the best you got!

På forhånd tak for jeres tid og jeres inputs!

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Jool 19/12 2011 09:33

Sv: Ski-briller

hej kc
skiudstyr herunder briller er der et hav af meninger om, det som en mener er perfect, mener en anden er noget l...t, så hen af vejen må man gøre sig nogle erfaringer, jeg har nu stået på ski i næsten 30 år, og har ledt efter de perfecte briller, særlig til de forhold hvor vejret er dårligt, med lidt sne og dårligt sigtbarhed, her har man et særdeles stort behov for at kunne se pistens konjekturer, kan man ikke det bliver ens løb let krampagtig, med mulighed for at komme galt afsted, her kan et par gode briller med det rigtige glas virkelig være til en stor hjælp.
til mig selv har jeg til disse forhold et par Oakly splice HI yellow, Hi yellow glas er meget lysegule og er specielt gode under disse sne/tåge forhold, glassene kan udskiftes i løbet af dagen til noget mørkere, som er bedre til sollys, og koster nogle få hundre kroner,køb et par rigtige mørke alm. solbriller til stærk sol, goggles bliver for varme under de forhold, surg og ski har tilbud på splice så kan du spare nogle hubdre kroner hilsen jool

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen